کد خبر : 142094
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 شهریور 1398 - 16:11
-

شریف:تلاش ما برای قهرمانی است / ۲۵ درصد قراردادهای خود را دریافت کرده‌ایم

شریف:تلاش ما برای قهرمانی است / ۲۵ درصد قراردادهای خود را دریافت کرده‌ایم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: ملی‌حفاری ایران همیشه مدعی قهرمانی است و فکر می‌کنم بازیکنانم از نام این تیم ترسیده بودند. فاطمه شریف در خصوص بازی تیم هیات فوتبال خراسان رضوی با ملی حفاری ایران، در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان عنوان کرد: ملی حفاری تیمی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: ملی‌حفاری ایران همیشه مدعی قهرمانی است و فکر می‌کنم بازیکنانم از نام این تیم ترسیده بودند. 
فاطمه شریف در خصوص بازی تیم هیات فوتبال خراسان رضوی با ملی حفاری ایران، در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان عنوان کرد: ملی حفاری تیمی است که علی رغم تغییر کادر فنی، طی این سال‌ها کمترین تغییرات را در بازیکنان خود داشته و این ثبات که درمیان بازیکنانش وجود دارد، کار را برای هماهنگی تیم بسیار راحت‌تر کرده است. آنها در بسیاری از دقایق این بازی نیز هماهنگ‌تر از ما بازی کردند، اما سعی کردیم متفکرانه بازی کنیم، یعنی بازی، هیجانی‌ نباشد بلکه بازی‌ای باشد که ما بتوانیم از تک فرصت‌های خود به نحو احسن استفاده کنیم که بازیکنان این کار را کردند و توانستیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم.
سرمربی تیم هیات فوتبال خراسان رضوی درخصوص کم‌دقت بودن بازیکنان در زدن ضربه نهایی بیان کرد: دقیقاً همین مشکل وجود داشت و بین دو نیمه این موضوع را به بازیکنان گفتم. در زدن ضربات نهایی مقداری مشکل داشتیم و فکر می‌کنم این به دلیل ترس از نام تیم ملی حفاری بود، زیرا این تیم همیشه مدعی قهرمانی است. تیم ما امسال مدعی قهرمانی است اما بازیکنان مختلفی از جاهای دیگر داشتیم و این باعث می‌شود که هماهنگی مقداری سخت شود، همین موضوع باعث شد در زدن ضربات نهایی مقداری مشکل داشته باشیم.
شریف در خصوص هدف‌گذاری تیم هیات فوتبال خراسان رضوی در این دوره از لیگ برتر گفت: تمام تلاش ما این است که روی سکوی قهرمانی قرار بگیریم، اما هیچ مربی‌ نمی‌تواند قول قهرمانی بدهد. تلاش ما برای قهرمانی است، ان‌شاء‌الله بتوانیم به آن برسیم. مسئولان شهرداری و هیات فوتبال خراسان رضوی تاکنون حمایت خوبی انجام داده‌اند و ۲۵ درصد قراردادهای خود را نیز اکنون دریافت کرده‌ایم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.