کد خبر : 142158
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 شهریور 1398 - 15:02
-

مرتضایی: با تمام قوا و با روحیه عالی به دیدار ارژن می رویم

مرتضایی:  با تمام قوا و با روحیه عالی به دیدار ارژن می رویم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، تیم فوتسال فرش آرای مشهد در هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتسال به دیدار تیم ارژن شیراز می رود و امیدوار به کسب سه امتیاز بازی و تداوم روند پیروزی های خود است. سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد روز پنجشنبه پیش از بازی با تیم ارژن شیراز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، تیم فوتسال فرش آرای مشهد در هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتسال به دیدار تیم ارژن شیراز می رود و امیدوار به کسب سه امتیاز بازی و تداوم روند پیروزی های خود است.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد روز پنجشنبه پیش از بازی با تیم ارژن شیراز گفت: تیم ارژن شیراز یک تیم جوان و جنگنده است و در مقابل تیم های بالای جدول هم تاکنون خوب بازی کرده است لذا بازی ساده ای در برابر این تیم نخواهیم داشت.

مجید مرتضایی با بیان اینکه در دیدار با تیم ارژن هیچ بازیکن مصدوم و محروم نداریم افزود: با تمام قوا و با روحیه عالی به دیدار تیم میزبان می رویم.

وی اظهار داشت: جایگاه فعلی و رتبه آخر تیم ارژن شیراز در جدول واقعی نیست. تیم های پایین جدول چون چیزی برای از دست دادن ندارند بسیار راحت بازی می کنند و این موضوع کار را سخت می کند.

دیدار تیم های فرش آرای مشهد و ارژن شیراز در چهارچوب هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتسال ساعت ۱۸ روز هشتم شهریور ماه در شیراز برگزار می شود.

هم اکنون تیم فرش آرا با کسب ۱۵ امتیاز از ۹ بازی در رتبه سوم و تیم ارژن شیراز با هفت امتیاز در رتبه آخر جدول چهارده تیمی لیگ برتر فوتسال قرار دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.