کد خبر : 142265
تاریخ انتشار : جمعه 8 شهریور 1398 - 16:56
-

اردلان: سه فینال سخت را بردیم/ شاگردانم با قلب‌شان بازی می‌کنند

اردلان: سه فینال سخت را بردیم/ شاگردانم با قلب‌شان بازی می‌کنند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نیلوفر اردلان پس از شکست شاگردانش در حساس ترین بازی هفته سوم لیگ برتر فوتسال گفت: خدا را شکر می‌کنم که از این بازی هم سربلند بیرون آمدیم. این بازی هم مثل سایر مسابقات بود. فرقی نمی کند همه بازی‌ها سه امتیاز دارد و باید در هر بازی سه امتیاز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نیلوفر اردلان پس از شکست شاگردانش در حساس ترین بازی هفته سوم لیگ برتر فوتسال گفت: خدا را شکر می‌کنم که از این بازی هم سربلند بیرون آمدیم. این بازی هم مثل سایر مسابقات بود. فرقی نمی کند همه بازی‌ها سه امتیاز دارد و باید در هر بازی سه امتیاز را به دست آوریم.

وی افزود: سه فینال بسیار سخت با تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان و هیئت خراسان رضوی که صدرنشین و یکی از بهترین تیم‌های لیگ بود، داشتیم و برای‌مان مهم بود که در زمین خودمان بتوانیم ۳ امتیاز بازی را به دست آوریم.

سرمربی تیم فوتسال سایپا با اشاره به مهره‌های زیاد هیئت خراسان رضوی اظهار داشت: شاگردانم خیلی تلاش کردند. تیم هیئت خراسان رضوی هم مهره‌های بیشتری داشت و بازیکنان من کم تجربه بودند و نمی‌توانستیم از آنها استفاده کنیم.

وی ادامه داد: از ۴ بازیکن و یک ورزشکار ۱۷ ساله استفاده کردیم و در این مسابقه پیروز شدیم. خدا را شکر می‌کنم در اولین سال مربیگریم در کنار مجموعه ساپیا قرار گرفتم و امیدوارم همین روند پیروزی‌ها تا پایان لیگ ادامه داشته باشد.

اردلان دلیل پیروزی شاگردانش در مسابقات لیگ برتر را همدلی شاگردانش دانست و گفت: تا انتهای لیگ مسابقه داریم و در این مسابقات شاگردانم با قلب شان بازی می‌کنند و این امر مهمترین فاکتوری است که یک تیم می‌تواند داشته باشد و امیدوارم همین روند ادامه داشته باشد.‌ ما یک تیم همدل هستیم و بازیکنان می‌جنگند تا ببرند.

وی در پاسخ به این سوال که بازی‌هایی که حکم فینال مسابقات لیگ برتر را دارد برای تیم شما تمام شده است؟ اظهار داشت: مسابقات فینال تیم ما تمام شده است اما در هر بازی استراتژی خاصی داریم‌. تیم ما برابر تیم‌هایی رقابت می‌کند که سال هاست شکل گرفته و سال‌های سال مسابقه می‌دهند و بازی کردن برابر این تیم‌ها جای افتخار دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.