کد خبر : 142296
تاریخ انتشار : شنبه 9 شهریور 1398 - 10:49
-

برزگر : دستم در این بازی سخت برای تعویض بسته بود /هیچ ادعایی نداریم

برزگر : دستم در این بازی سخت برای تعویض بسته بود /هیچ ادعایی نداریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال بانوان پارس آرا شیراز گفت: از این‌که به رده دوم جدول رده بندی مسابقات فوتسال برتر بانوان کشور صعود کردیم، هیچ ادعایی نداریم. نجمه برزگر بیان داشت: در حالی که چهار بازیکن خوب و اصلی خود را به دلایل مختلف به همراه نداشتیم، تیم شهروند ساری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال بانوان پارس آرا شیراز گفت: از این‌که به رده دوم جدول رده بندی مسابقات فوتسال برتر بانوان کشور صعود کردیم، هیچ ادعایی نداریم.

نجمه برزگر بیان داشت: در حالی که چهار بازیکن خوب و اصلی خود را به دلایل مختلف به همراه نداشتیم، تیم شهروند ساری را در خانه اش و با حمایت طرفدرانش که سالن را پُر کرده بودند،  شکست دادیم و بازیکنانم دست به کار بزرگی زدند که جای تقدیر دارد.

وی اضافه کرد: شرایط آب و هوایی و شرجی هوا روی بازیکنانم تاثیر منفی داشت با این حال رفته رفته آنها با شرایط مسابقه آشنا شدند و با جان و دل بازی کردند و سه امتیاز حساس و شیرین  را کسب کردیم و دست تک تک آنها را می بوسم.

سرمربی تیم پارس آرا ادامه داد: واقعا دستم در این بازی سخت برای تعویض بسته بود چرا که سه بازیکن بیشتر روی نیمکت نداشتم.

برزگر افزود: بازیکنانم با محدودیت هایی که دارند شاهکار می کنند از این رو باید قدرآنها را بیشتر بدانیم و مسئولان استان هم دست آنها را بگیرند.

وی گفت: تیم ما برای قهرمانی بسته نشده است با این حال می کوشیم در پایان لیگ جایگاه مناسبی را کسب کنیم .

سرمربی تیم پارس آرا ادامه داد: این بازی تمام شده و تمام فکر خود را باید برای دیدار جمعه هفته آینده (پانزدهم شهریور)  در هفته چهارم این رقابتها برابر راه یاب گستر تهران که از تیم های خوب است ، معطوف کنیم تا در شیراز روند پیروزیهای خود را تداوم بخشیم.

همچنین تیم صنعت فجرشیراز دیگر نماینده فارس که در لیگ برتر، قرار بود امروز جمعه در شیراز به مصاف شهرداری رشت برود که این بازی به دلیل انصراف تیم شهرداری برگزار نشد.

با پایان یافتن هفته سوم مسابقات فوتسال برتر بانوان کشور تیم سایپا تهران با ۹ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم پارس آرا شیراز هم با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر در تعقیب صدرنشین است و تیم صنعت فجر شیراز هم بدون امتیاز پس از انجام ۲ بازی در رده یازدهم است.

در مسابقات فوتسال برتر بانوان کشور ۱۳ تیم حضور دارند و به صورت دورهای با هم بازی خواهند کرد،  تیم شهرداری رشت که تا هفته دوم این رقابت ها حضور داشت به دلیل انصراف از جدول مسابقات کنار گذاشته شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.