کد خبر : 142287
تاریخ انتشار : شنبه 9 شهریور 1398 - 10:36
-

بی‌غم : ستارگان فوتسال واقعی بازی کرد

بی‌غم : ستارگان فوتسال واقعی بازی کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید بی‌غم پس از پیروزی ۴ بر یک تیمش برابر ستارگان ورامین در هفته دهم لیگ برتر فوتسال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشحالم که این بازی را بردیم که حاصل تلاش تمام بازیکنان تیم از جوانان گرفته تا بازیکنان باتجربه بود که خیلی خوب در زمین دویدند. وی با

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید بی‌غم پس از پیروزی ۴ بر یک تیمش برابر ستارگان ورامین در هفته دهم لیگ برتر فوتسال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشحالم که این بازی را بردیم که حاصل تلاش تمام بازیکنان تیم از جوانان گرفته تا بازیکنان باتجربه بود که خیلی خوب در زمین دویدند.

وی با بیان اینکه بازیکنان گیتی‌پسند فعل خواستن را صرف کردند، افزود: تیم ستارگان ورامین هم فوتسال واقعی بازی کرد و کمتر تیمی در مقابل ما این‌گونه بازی می‌کند. خوشبختانه حریف خوب فوتسال بازی کرد و  نتیجه هم به سود ما به اتمام رسید.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند درباره اعتماد به بازیکنان جوان تیمش ادامه داد: از روز اول هم گفتم یا بازیکن جوان به خدمت نمی‌گیرم یا بازیکنان خوبی به تیم می‌آورم که این اتفاق هم افتاد. حق این بازیکنان بیشتر از این است اما به دلیل شرایط لیگ و اینکه همیشه از گیتی‌پسند توقع برد وجود دارد کمتر می‌توانیم از برخی بازیکنان استفاده کنیم.

وی درباره بازگشت حسین فهیمی‌مقدم پس از هفته‌ها مصدومیت گفت: این بازیکن هنوز کمی درد دارد اما برای اینکه کم‌کم به شرایط مسابقه برگردد از او در دیدار امروز استفاده کردیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.