کد خبر : 142336
تاریخ انتشار : شنبه 9 شهریور 1398 - 16:39
-

حضور تاج و دبیر کل فدراسیون در سازمان لیگ/ جابری مسئول امور لیگ شد

حضور تاج و دبیر کل فدراسیون در سازمان لیگ/ جابری مسئول امور  لیگ شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال همراه با دبیر کل فدراسیون و رئیس کمیته داوران صبح امروز در سازمان لیگ فوتسال حاضر شد و با اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار اعضای هیات رئیسه به گزارشی از عملکرد لیگ فوتسال در هفته های اخیر پرداخته

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال همراه با دبیر کل فدراسیون و رئیس کمیته داوران صبح امروز در سازمان لیگ فوتسال حاضر شد و با اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار اعضای هیات رئیسه به گزارشی از عملکرد لیگ فوتسال در هفته های اخیر پرداخته و خواستار توجه ویژه به فوتسال شدند.تاج نیز در جریان این نشست ضمن آرزوی موفقیت برای محمد حسن انصاری فرد از علمکرد سازمان لیگ ابراز رضایت کرد و اذعان داشت که از شرایط فوتسال راضی است و تلاش می کند بیشتر در جلسات زمان لیگ حاضر شود. تاج همچنین از دبیر کل فدراسیون خواست تا به صورت مستمر در جلسات سازمان لیگ فوتسال حاضر باشد.

گفتنی است در این جلسه آرش جابری دبیر سازمان لیگ فوتسال تا زمان مشخص شدن رئیس جدید به عنوان مسئول امورات فوتسال و سازمان لیگ انتخاب شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.