کد خبر : 142282
تاریخ انتشار : شنبه 9 شهریور 1398 - 10:31
-

داورزنی: بهتر بود ، از داوران باتجربه‌تری استفاده می‌شد

داورزنی:  بهتر بود ، از داوران باتجربه‌تری استفاده می‌شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا داورزنی پس از شکست ۴ بر یک تیمش برابر گیتی‌پسند در هفته دهم لیگ برتر فوتسال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازیکنان تیمم در همان دقایق نخست بازی موقعیت‌های بسیار خوبی خلق کردند و می‌توانستیم دو سه گل به ثمر برسانیم که با بی‌دقتی بازیکنان این فرصت‌ها از دست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا داورزنی پس از شکست ۴ بر یک تیمش برابر گیتی‌پسند در هفته دهم لیگ برتر فوتسال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازیکنان تیمم در همان دقایق نخست بازی موقعیت‌های بسیار خوبی خلق کردند و می‌توانستیم دو سه گل به ثمر برسانیم که با بی‌دقتی بازیکنان این فرصت‌ها از دست رفت.

وی افزود: پس از اینکه ۲ گل دریافت کردیم، هر چه حمله کردیم نتوانستیم به گل برسیم. در نیمه دوم بازی پایاپایی به نمایش گذاشتیم و به پاورپلی رو آوردیم که یک گل زدیم اما گل هم دریافت کردیم و در نهایت شکست خوردیم.

سرمربی تیم فوتسال ستارگان ورامین درباره اعتراض نیمکت‌نشینان این تیم به برخی تصمیمات داور مسابقه گفت: معمولاً درباره داوری مسابقات صحبت نمی‌کنم اما از داوری راضی نبودم و بهتر بود برای این دیدار از داوران باتجربه‌تری استفاده می‌شد.

وی اضافه کرد: اشتباهات داوران بسیار زیاد بود و با اینکه این اشتباهات در بازی تأثیرگذار نبود اما این اشتباهات برای هر ۲ تیم وجود داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.