کد خبر : 142364
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 شهریور 1398 - 14:24
-

ایرانمنش: باشگاه از هیچ حمایتی دریغ نکرده است / با اشتباه فردی متحمل شکست شدیم

ایرانمنش: باشگاه از هیچ حمایتی دریغ نکرده است / با اشتباه فردی متحمل شکست شدیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  سعیده ایرانمنش اظهار داشت: تیم فوتسال دختران کویر امسال با به‌کارگیری با تجربه‌ها و جوانان سعی در به تجربه رساندن کافی بازیکنان را دارد. سرمربی تیم فوتسال دختران کویر مس کرمان افزود: تیم فوتسال دختران کویر مس کرمان در سال جاری در هفته نخست پیروز شد اما در هفته‌های

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  سعیده ایرانمنش اظهار داشت: تیم فوتسال دختران کویر امسال با به‌کارگیری با تجربه‌ها و جوانان سعی در به تجربه رساندن کافی بازیکنان را دارد.

سرمربی تیم فوتسال دختران کویر مس کرمان افزود: تیم فوتسال دختران کویر مس کرمان در سال جاری در هفته نخست پیروز شد اما در هفته‌های دوم و سوم بر روی اشتباهات فردی و اشتباه کم تجربه‌ها و جوانان بازی‌های خود را انجام دادیم و متحمل شکست شدیم.

وی در خصوص مصدومیت کاپیتان تیم عنوان کرد: متاسفانه نبود کاپیتان در زمین موجب بروز مشکلاتی شده است چون بازیکنی بود که قابلیت بازی در تمام دقایق را در زمین داشت اما متاسفانه مصدومیت کهنه از قدیم گریبان وی را گرفته و طی دو بازی آینده به تیم با رفع مصدومیت به تیم ملحق خواهد شد.

ایرانمنش تصریح کرد: باشگاه مس تاکنون هرگونه حمایتی که می‌توانسته انجام داده و از هیچ کمکی برای تیم دریغ نکرده است.

وی در پاسخ به این سوال که هفته سوم تیم شما در رده نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال است، بیان داشت: ما این راه را انتخاب کرده‌ایم و هنوز برای نتیجه‌گیری تیم زود است و همین بازیکنان و همین ترکیب بومی سال گذشته قهرمان لیگ دسته اول شد.

سرمربی تیم فوتسال دختران کویر مس کرمان خاطرنشان کرد: در ادامه راه کم کم روزهای موفق تیم را خواهید دید و در ادامه راه نتیجه مناسب را از بازی‌ها این روزهای بد تیم را به فراموشی می‌سپارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.