کد خبر : 142388
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 شهریور 1398 - 14:14
-

ضعف های دفاعی شهروند ، شدیدتر شده است

ضعف های دفاعی شهروند ، شدیدتر شده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شهروند محمد اسماعیل پور که پارسال مطابق معمول با کمترین هزینه بسته شده بود، در گلزنی بسیار موفق، اما در دفاع شدیدا ناکارمد بود و تیم در چندین بازی با دریافت گل‌های پرشمار در دقایق آخر، برد را با تساوی یا شکست عوض کرد.ساروی‌ها در فصل بیستم لیگ برتر فوتسال در جایگاه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شهروند محمد اسماعیل پور که پارسال مطابق معمول با کمترین هزینه بسته شده بود، در گلزنی بسیار موفق، اما در دفاع شدیدا ناکارمد بود و تیم در چندین بازی با دریافت گل‌های پرشمار در دقایق آخر، برد را با تساوی یا شکست عوض کرد.
ساروی‌ها در فصل بیستم لیگ برتر فوتسال در جایگاه هفتم ایستاد و در مسابقات پلی آف هم توفیقی نداشت تا امسال رضا لک جای وی را بگیرد.
اما وقتی روی نیمکت تیم سرمربی‌ای را ببینید که چندین قهرمانی را در کارنامه دارد و در تیم‌های بزرگ کشورمربیگری کرده است، خواه ناخواه نگاه‌ها عوض می‌شود و انتظارات بالا می‌رود.
شهروندی‌ها امسال با رضا لک در صدد برطرف کردن نقاط ضعف برآمدند و با چند خرید و تعویض سرمربی امیدواری بیشتری برای فصل جدید داشتند.
اما تا به امروز که ۱۰ هفته از لیگ برتر گذشته، ساروی‌ها با ۳ پیروزی، ۴ تساوی و ۴ شکست و ۱۳ امتیاز در رده هفتم جدول هستند که در این ۱۰ هفته ۳۲ گل زدند و ۳۴ گل خوردند.
شهروند با ۳۲ گل زده بعد از گیتی پسند دوم است، اما نکته اینجاست که با ۳۴ گل خورده بدترین عملکرد دفاعی را به خود اختصاص داده است که نشان می‌دهد ضعف گل خوردن‌های زیاد نه تنها برطرف نشده بلکه شدیدتر هم شده است.
سرمربی تیم در مصاحبه‌های متعدد چه قبل از شروع فصل چه پس از آن، به این امر اشاره کرد که بازیکنان مورد نظرش جذب نشده اند و باید با همین داشته‌ها فصل را به پیش ببرد که این حرف‌ها خود نشان می‌دهد شرایط به دلخواه سرمربی نبوده است.
شانزده هفته به پایان لیگ برتر باقی مانده و باید دید  شهروندی‌ها که امسال برای شگفتی سازی پا به لیگ برتر گذاشته بودند، آیا موفق به انجام چنین کاری خواهند شد یا نه.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.