کد خبر : 142387
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 شهریور 1398 - 14:13
-

غلامی: هنوز پاداش ها را نگرفته ایم / با باخت مقابل سایپا چیزی از دست ندادیم

غلامی: هنوز پاداش ها را نگرفته ایم / با باخت مقابل سایپا چیزی از دست ندادیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، نسیمه غلامی در خصوص پرداخت پاداش تیم ملی فوتسال گفت: موضوع پرداخت پاداش به تیم ملی را من هم از خبرگزاری‌ها شنیدم، چون هنوز پاداشی نگرفته ایم و چیزی هم درباره تاریخ پرداخت نشنیده ام. وی افزود: بعد از اعلام خبر پرداخت پاداش‌ها اعضای تیم با من تماس گرفتند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، نسیمه غلامی در خصوص پرداخت پاداش تیم ملی فوتسال گفت: موضوع پرداخت پاداش به تیم ملی را من هم از خبرگزاری‌ها شنیدم، چون هنوز پاداشی نگرفته ایم و چیزی هم درباره تاریخ پرداخت نشنیده ام.

وی افزود: بعد از اعلام خبر پرداخت پاداش‌ها اعضای تیم با من تماس گرفتند که به عنوان کاپیتان تیم ملی این موضوع را حتما پیگیری می‌کنم.

بازیکن تیم فوتسال هیئت خراسان رضوی درباره بازی حساس هفته سوم لیگ برتر مقابل تیم سایپا و شکست مقابل این تیم گفت: بازی نزدیک و خوبی بود و ما بیش از ۳۰ موقعیت گلزنی در این بازی داشتیم که نتوانستیم از آن‌ها به خوبی استفاده کنیم، اما بیشتر تلاش می‌کنیم و در بازی برگشت جبران خواهیم کرد.

وی با اشاره به برگزاری مرحله حذفی در لیگ برتر فوتسال بانوان افزود: با باخت مقابل سایپا چیزی از دست ندادیم، چون لیگ به صورت پلی آف (حذفی) برگزار می‌شود و در ادامه مسابقات در هر بازی پرقدرت ظاهر می‌شویم و برای قهرمانی تلاش خواهیم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.