کد خبر : 142549
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 شهریور 1398 - 15:36
-

بی غم : برگزاری مرحله پلی اف انگیزه تیم‌ها را در نیم فصل اول لیگ کم کرده است/ از شرایط باشگاه راضی ام

بی غم : برگزاری مرحله پلی اف انگیزه تیم‌ها را در نیم فصل اول لیگ کم کرده است/ از شرایط باشگاه راضی ام

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید بی‌غم در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان و بازی این هفته این تیم مقابل سن‌ایچ ساوه گفت: خدا را شکر وضعیت تیم ما خوب است و هیچ مشکلی نداریم اما متاسفانه از ابتدای فصل مصدومیت‌های زیادی برای بازیکنان ما پیش آمده که خدا را شاکرم  بازیکنانم یکی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید بی‌غم در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان و بازی این هفته این تیم مقابل سن‌ایچ ساوه گفت: خدا را شکر وضعیت تیم ما خوب است و هیچ مشکلی نداریم اما متاسفانه از ابتدای فصل مصدومیت‌های زیادی برای بازیکنان ما پیش آمده که خدا را شاکرم  بازیکنانم یکی یکی به شرایط ایده‌ال خود رسیدند و فقط مهران عالیقدر هنوز دچار مصدومیت است.در حال حاضر من ازشرایط باشگاه و تیم راضی هستم و از مدیریت باشگاه تشکر می‌کنم که این شرایط خوب را برای ما به وجود آوردند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت:‌ همانطور که اطلاع دارید گیتی پسند سال گذشته تا آخرین هفته برگزاری لیگ صدر جدول بود  و با توجه به برگزاری مرحله پلی اف این تیم نتوانست عنوان قهرمانی را بدست آورد که این موضوع در حال حاضر کمی از انگیزه بازیکنانم و تیم‌های دیگر را در نیم فصل اول کم کرده است و مطمئنم در نیم فصل دوم تیم‌ها با انگیزه بیشتری کار می کنند. 

وی در مورد بازی این هفته مقابل سن ایچ ساوه گفت: سن ایچ  یکی از تیم‌های لیگ است،همراه با بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای بالا و کادر فنی خوبی در اختیار دارد. این تیم از ابتدای لیگ تا‌کنون  همیشه جزء تیم‌های اول و دوم جدول بوده است اما برای ما فرقی نمی‌کند که در مقابل چه تیمی بازی خواهیم کرد هدف ما فقط کسب ۳ امتیاز بازی است. 

بی غم همچنین در مورد پیروزی ۴ بر یک گیتی‌پسند مقابل ستارگان ورامین در هفته گذشته گفت: بازی بسیار خوبی را بازیکنانم انجام دادند که حاصل تلاش آنها پیروزی در زمین مسابقه بود. تیم ستارگان ورامین  نشان داد تیمی خوبی است و می تواند به خوبی فوتسال  بازی کند به جرأت می‌گویم تا به امروز کمتر تیمی توانسته در مقابل ما اینگونه بازی کند این تیم در این بازی نشان داد که می‌توانند در لیگ مدعی و برای هر تیمی خطرناک باشند.

بی‌غم  همچنین در مورد شرایط برگزاری لیگ گفت:  لیگ خوب و پویایی داریم و بازی‌ها همه به موقع انجام شده است و در حال حاضر مشکلی نیست. 

وی در مورد شرایط توپ‌های جدید گفت: وضعیت توپ‌های امسال نسبت به سال گذشته خیلی بهتر شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.