کد خبر : 142527
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 شهریور 1398 - 14:11
-

رضازاده: به تیمم اعتقاد دارم /از بچه ها ممنونم که تا دقیقه آخر جنگیدند

رضازاده: به تیمم اعتقاد دارم /از بچه ها ممنونم که تا دقیقه آخر جنگیدند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، معصومه رضازاده سرمربی تیم فوتسال بانوان رهیاب گستر تهران در خصوص بازی که تیمش مقابل ستارگان ورامین متحمل شکست شد گفت:بازی بدی نبود من به بچه ها گوشزد کرده بودم که اگه اجازه بدهیم این تیم کارش را انجام دهد بازی برای ما سخت خواهد شد. وی ادامه داد:

  • به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، معصومه رضازاده سرمربی تیم فوتسال بانوان رهیاب گستر تهران در خصوص بازی که تیمش مقابل ستارگان ورامین متحمل شکست شد گفت:بازی بدی نبود من به بچه ها گوشزد کرده بودم که اگه اجازه بدهیم این تیم کارش را انجام دهد بازی برای ما سخت خواهد شد.
  • وی ادامه داد: تا قبل از اینکه گل بزنیم خیلی خوب سوار بر بازی بودیم حتی چند موقعیت هم داشتیم متاسفانه بعد گل تمرکزمان را از دست دادیم و روی یک ضد حمله دو گل خوردیم. بعد از آن هم هر چی زدیم گل نشد.
    البته نیمه دوم بچه ها خیلی حمله کردند ولی باز روی ضد حمله گل خوردیم. بازی را به تساوی کشاندیم ولی متاسفانه عدم تمرکز باعث شد نتیجه را در ثانیه های آخر واگذار کنیم.
    من به تیمم و این بچه ها اعتقاد دارم مطمئن باشید این نتیجه را جبران می کنیم و از بچه ها ممنونم که تا دقیقه آخر جنگیدند. فوتبال برنده و بازنده دارد و جمعه متاسفانه روی خوشش را به ما نشان نداد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.