کد خبر : 142562
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 شهریور 1398 - 12:28
-

چین‌سری: بومی‌گرایی و جوانگرایی تیم شرایط را سخت کرده است / برای صعود به پلی آف تلاش می کنیم

چین‌سری: بومی‌گرایی و جوانگرایی تیم شرایط را سخت کرده است / برای صعود به پلی آف تلاش می کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، میترا چین‌سری با ستایش از عملکرد بازیکنانش در هفته سوم لیگ برتر فوتسال بانوان، اظهار داشت: در ابتدا از میزبانی کرمانی‌ها تشکر می‌کنم، واقعاً تمام عوامل و دست‌اندرکاران بازی همکاری خوبی با ما داشتند. همچنین به آنها بابت تیمی که دارند تبریک می‌گویم، دختران کویر کرمان تیمی یک‌دست، بومی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، میترا چین‌سری با ستایش از عملکرد بازیکنانش در هفته سوم لیگ برتر فوتسال بانوان، اظهار داشت: در ابتدا از میزبانی کرمانی‌ها تشکر می‌کنم، واقعاً تمام عوامل و دست‌اندرکاران بازی همکاری خوبی با ما داشتند. همچنین به آنها بابت تیمی که دارند تبریک می‌گویم، دختران کویر کرمان تیمی یک‌دست، بومی و خوبی است و بازیکنان این تیم دختران جوانی هستند که ۱۰۰ درصد آینده روشنی دارند.

وی ادامه داد: طبیعتاً بازی کردن با تیمی که سال‌ها در کنار هم کار کرده‌‌اند و انگیزه بالایی دارند و برای رسیدن به جایگاه‌های بهتر تلاش می‌کنند، سخت است. برابر آنها بازی سختی داشتیم که خوشبختانه بازیکنانم با تلاشی که داشتند، نتیجه خوبی گرفتند و موفق شدیم ۳ امتیاز را به خانه بیاوریم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی‌نو در پاسخ به اینکه تیمش مدافع عنوان قهرمانی است، اما در ۲ هفته ابتدایی نتایج خوبی نگرفت و دلیل آن چیست، گفت: مدافع عنوان قهرمانی بودن همیشه سخت‌تر از جنگیدن برای قهرمانی است. با این وجود سیاست‌های مجموعه نامی‌نو که مبنی بر بومی‌گرایی و جوانگرایی تیم است، شرایط را تا حدودی سخت‌تر کرده، اما طبق اهداف باشگاه گام برمی‌داریم. طبق سیاست‌های باشگاه چند هدف‌ را مشخص کرده و طبق آن پیش می‌رویم. قطعاً وقتی یک تیم، آن هم تیم قهرمان با تغییرات زیادی روبه‌رو شود، کل کادر فنی تیم تغییر می‌کند، ۸۰ درصد بازیکنانش عوض ‌می‌شود، نصف بازیکنان بومی می‌شوند و تقریباً ۷۰ درصد بازیکنان جوان باشند، مسلماً زمان زیادی لازم است تا تیم را هماهنگ کنیم و به اهداف‌مان برسیم. در نتیجه با صبوری و بر اساس آنچه که نیاز است اهداف را رتبه‌بندی کرده و یکی یکی در حال گام برداشتن هستیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: به آینده امیدوار هستم و مطمئنم نتیجه خوبی می‌گیریم. البته در بازی نخست هم نتیجه بدی نگرفتیم. ما مقابل تیم ملی‌حفاری اهواز تا ۱۰ ثانیه پایانی بازی ۳ بر یک جلو بودیم و در اهواز و با توجه به سابقه درخشان تیم ملی‌حفاری در لیگ برتر، نتیجه خوبی در خانه حریف گرفتیم. درست است که برد را در ۱۰ ثانیه آخر با تساوی عوض کردیم اما طبق اطلاعاتی که دارم، دومین تیمی هستیم که در تمام این سال‌ها توانسته‌ایم در اهواز از تیم ملی‌حفاری امتیاز بگیریم. در بازی دوم هم داشتیم خوب پیش می‌رفتیم و تا ۵ دقیقه آخر یک بر صفر جلو بودیم و به خاطر برخی شرایط تیم از جمله اینکه بازیکنان فصل بدنسازی نداشتند و اشتباه فاحش داوری گل دوم را خوردیم.

چین‌سری با اشاره به بازی هفته آینده نامی‌نو مقابل مس رفسنجان افزود: در ۶ هفته نخست بازی‌های سختی را در پیش داریم. این هفته با نایب‌قهرمان دوره قبل بازی داریم و بر اساس شناخت از این تیم و آنالیزهایی که صورت گرفته، تاکتیک‌های مد نظرمان را انتخاب کردیم و طبق آن تمرینات‌مان را ادامه می‌دهیم. امیدوارم که روز جمعه بتوانیم هم میزبان خوبی باشیم و هم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

وی در پاسخ به اینکه شانس صعود تیمش به مرحله پلی‌آف لیگ امسال چقدر است، گفت: قطعاً همه ما این  تفکر و هدف‌گذاری را داریم و برای این هدف تلاش می‌کنیم. ما پیش می‌رویم و امیدواریم که بتوانیم با تعیین برنامه‌های مدنظرمان و قدم زدن در مسیر درست و همچنین همکاری و هماهنگی بیشتر بازیکنان و تمرینات مداوم، به اهداف‌مان دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی‌نو درباره روند فصل جدید لیگ فوتسال بانوان خاطرنشان کرد: لیگ امسال تا اینجا خوب بوده و تیم‌های خوبی در مسابقات حاضر شده‌اند. همه‌ تیم‌ها انگیزه زیادی دارند و خوب بسته شده‌اند و بازی‌های خوبی را برگزار می‌کنند. نتایجی که در این ۳ هفته رقم خورده است، رقابت تنگاتنگ و فشردگی لیگ امسال را مشخص می‌کند. همه انگیزه دارند و با هدف پیش می‌روند، بازی‌ها سخت است و فکر می‌کنم در این ۳ هفته لیگ پویایی را شاهد بوده‌ایم و امیدوارم تا آخر به همین شکل باقی بماند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.