کد خبر : 142648
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 شهریور 1398 - 14:35
-

عباسی :فدراسیون هیچ حمایتی از فوتسال نمی‌کند / بازی با سن ایچ یکی از سخت‌ترین بازی‌های فصل است

عباسی :فدراسیون هیچ حمایتی از فوتسال نمی‌کند / بازی با سن ایچ  یکی از سخت‌ترین بازی‌های فصل  است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سعید احمد عباسی، بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان  درباره وضعیت تیم ملی و همچنین درباره اردوی اخیر تیم ملی گفت: اردوی سه روزه‌ای را کادر فنی تیم ملی برگزار کرد. در این اردو تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوان حضور داشتند. در این تمرین سه روزه بیشتر روی کار‌های

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سعید احمد عباسی، بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان  درباره وضعیت تیم ملی و همچنین درباره اردوی اخیر تیم ملی گفت: اردوی سه روزه‌ای را کادر فنی تیم ملی برگزار کرد. در این اردو تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوان حضور داشتند. در این تمرین سه روزه بیشتر روی کار‌های دفاعی کار کردیم و قرار است در اردوی بعدی بازیکنان اصلی به تیم اضافه شوند تا خود را برای حضور در مسابقات چهار جانبه روسیه آماده کنیم.

او درباره بازی‌های تدارکاتی تیم ملی در اردوی آستاراخان روسیه گفت: بازی با تیم‌های بزرگ دنیا همیشه برای ما خوب است. با اتفاقاتی که اخیراً برای تیم ملی امید و تیم‌های باشگاهی ما در رقابت‌های قهرمانی آسیا افتاده است حضور در این تورنمنت می‌تواند به ما خیلی کمک کند تا بتوانیم نتایج خوبی را در مسابقات جام ملت‌های آسیا کسب کنیم.

عباسی درباره سطح مسابقات چهار جانبه آستاراخان بیان کرد: هر ۴ تیم شرکت کننده در این تورنمنت از تیم‌های مطرح جهان هستند و سطح این رقابت‌ها به مراتب از مسابقات جام ملت‌های آسیا بالاتر است. این چهار تیم در میان ۱۰ تیم اول رنکینگ جهانی هستند و ما در این رقابت‌ها سعی می‌کنیم به عنوان تیم سوم جهان بهترین نتایج را کسب کنیم.

بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره مسابقات لیگ برتر گفت: لیگ امسال کیفیت خوبی دارد، اما شرایط برگزاری پلی آف برخی از تیم‌ها را بی انگیزه کرده و بعضی از تیم‌ها مسابقات را جدی نمی‌گیرند. در کل امسال لیگ، بسیار پر فشار و جذاب است.

او درباره شرایط تیم گیتی پسند گفت: تیم ما در اوایل مسابقات با کمی بد شانسی مواجه شد. در همان بازی اول ۵ مصدوم داشتیم و نتواسنتیم نتایج خوبی کسب کنیم. خوشبختانه با رسیدن مصدومان شرایط تیم بهتر شد. امیدوارم در هفته‌های بعد بتوانیم نتایج مطلوبی را کسب کنیم و در آخر نیز عنوان قهرمانی را به دست آوریم.

احمد عباسی درباره بازی این هفته گیتی پسند مقابل سن ایچ ساوه گفت: بازی با سن ایچ ساوه یکی از سخت‌ترین بازی‌های فصل ما است. تیمی که موفق شده ۱۰ هفته در بالای جدول باقی بماند نشان می‌دهد دارای شخصیت است و باید به این تیم احترام گذاشت.

او افزود: جواد اصغری مقدم این فصل تیم بسیار خوبی را ساخته است و من امیدوارم که بتوانیم در ساوه این تیم را شکست دهیم و ۳ امتیاز کامل بازی را کسب کنیم.

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: فدراسیون فوتبال هیچ حمایتی از فوتسال نمی‌کند. بحث پاداش‌ها که ۲ سالی می‌شود از آن گذشته هنوز پرداخت نشده است.

او افزود: پاداش برای بازیکنان تیم ملی هیچ وقت مهم نبوده و ما همه برای موفقیت تیم ملی تلاش می‌کنیم. وقتی می‌بینیم فردی قولی می‌دهد، اما روی قول خود نمی‌ایستد، باعث می‌شود بازیکنان دلسرد شوند. من امیدوارم فدراسیون فوتبال حمایت بیشتری از فوتسال بشود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.