کد خبر : 142609
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 شهریور 1398 - 9:51
-

نجفی:چرا شمسایی و لک پیاپی قهرمان نشدند؟!/ خوراکچی در حدی نیست که جوابش را بدهم!/ سرمربی تیم ملی ما کجا بود؟

نجفی:چرا شمسایی و لک پیاپی قهرمان نشدند؟!/ خوراکچی در حدی نیست که جوابش را بدهم!/ سرمربی تیم ملی ما کجا بود؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حامد نجفی در خصوص انتقاد‌هایی که علیه وحید شمسایی، محمود خوراکچی و برخی دیگر داشته، در مورد حملاتش به برخی کارشناسان فوتسال، انتقاد‌هایی که درباره مدیرعاملی‌اش در باشگاه مس سونگون می‌شود، نقش پدرش در مدیرعامل شدنش و … صحبت‌های زیر را انجام داد: *دلیل حملاتی که به وحید شمسایی داشتید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حامد نجفی در خصوص انتقاد‌هایی که علیه وحید شمسایی، محمود خوراکچی و برخی دیگر داشته، در مورد حملاتش به برخی کارشناسان فوتسال، انتقاد‌هایی که درباره مدیرعاملی‌اش در باشگاه مس سونگون می‌شود، نقش پدرش در مدیرعامل شدنش و … صحبت‌های زیر را انجام داد:

*دلیل حملاتی که به وحید شمسایی داشتید چه بود؟

وقتی تیم من در نیمه نهایی جام باشگاه‌های آسیا است چرا شمسایی که به عنوان کارشناس در برنامه تلویزیونی حضور دارد باید انتقاد کند و مثلا بگوید بازیکنان مس بزرگ هستند، اما این تیم مربی کوچکی دارد؟ من اگر کسی انتقاد فنی انجام بدهد قبول می‌کنم، اما برخی انتقاد‌ها غیر فنی و مغرضانه است. 

*شاید نایب قهرمانی مس در آسیا و نتایج نه چندان خوب در جام باشگاه‌های جهان باعث انتقاد شده است.

چه انتقادی؟ افتخارم این است که تیم من رکوردشکنی کرد و در آسیا تنها تیمی هستیم که دوبار پیاپی به فینال جام باشگاه‌های آسیا رسیدیم. ۱۰ دوره جام باشگاه‌های آسیا برگزار شده که فقط در چهار دوره نماینده ایران قهرمان شده، ۶ دوره دیگر هم مس قهرمان نشده؟ همین تیم تاسیسات دریایی با وحید شمسایی، یا گیتی‌پسند با لک چرا نتوانستند دوبار پیاپی قهرمان آسیا شوند. 

*شاید خیلی‌ها انتظار نداشتند که شما به صراحت به شمسایی حمله کنید.

من حمله نمی‌کنم و با آمار حرف می‌زنم. خوراکچی که از عملکرد تیم من در جام باشگاه‌های جهان انتقاد می‌کند چرا زمانی که تیم شمسایی در این مسابقات شکست می‌خورد حرفی نمی‌زد؟ چرا آن زمان حرفی از تحقیر شدن ایران نمی‌زد؟ افتخار من و باشگاهم این است که تنها تیم ایرانی هستیم که در جام باشگاه‌های جهان پیروزی کسب کردیم. 

*به هرحال امثال خوراکچی یا شمسایی کارشناسان و مربیان این رشته هستند.

خوراکچی اگر مربی خوبی است چرا تیم ندارد؟! اصلا در حدی نیست که من بخواهم جوابش را بدهم! من می‌خواهم فنی حرف بزنم، چرا هر تیمی که خوراکچی به آن رفته کلا نابوده شده؟! اصلا به من بگویید چرا مدیران تاسیسات دریایی دیگر در فوتسال تیمداری نکردند؟ از کفاشیان و ترابیان بپرسید که چرا این اتفاق افتاد. آقای شمسایی تیمی که با شما به جام باشگاه‌های جهان رفت ۳ بازی باخت و یک مساوی آورد.

*یکی از مواردی که مطرح می‌شود این است که شما به وسیله رانت پدرتان به مدیرعاملی باشگاه مس سونگون رسیدید، این مسئله درست است؟

وقتی شرکت مس یک شرکت دولتی است خب معلوم است که مدیرش هم از نیرو‌های دولتی انتخاب می‌شود. در ضمن من کاملا سابقه ورزشی دارم. من ۲ سال معاون ورزشی باشگاه تراکتور بودم، یک سال قائم مقام باشگاه ماشین‌سازی بودم، ضمن اینکه سال‌ها سابقه فوتسال بازی کردن دارم. شما یا هرشخص دیگری می‌تواند در مورد من از امثال کفاشیان و تاج بپرسد. 

آقای خوراکچی یا هرکسی که می‌گوید من با رانت پدرم پست گرفتم! من دارم به فوتسال این مملکت کمک می‌کنم. از جیبم هم خرج نمی‌کنم و شرکت مس ایران هزینه می‌کند، اما چرا مدیران مثلا در مس کرمان تیمداری فوتسال نمی‌کنند. اصلا من با رانت پدرم آمدم مگر چه اتفاقی افتاده و چه ایرادی دارد؟ چرا فکر می‌کنید کسی که پدرش مقامی دارد خودش چیزی نمی‌داند؟ اگر فقط رانت بود چرا فرزندان این همه وزیر و معاون وزیر حکم نگرفتند؟ چرا فکر می‌کنند فرزندان مسئولان کشور باید از گشنگی بمیرند یا کاری نکنند؟ فقط مدام می‌گویند فلانی از رانت پدرش استفاده کرد! 

*واقعا نسبت به انتقاد‌های فنی که می‌شود اینطور واکنش نشان می‌دهید؟

من مشکلی با انتقاد ندارم اتفاقا قبول دارم ایرادات فنی هم داشتیم، اما به جای اینکه آقایان به فکر کمک باشند فقط می‌خواهند ما را تخریب کنند. آدم فکر می‌کند، چون خود آقایان نتیجه نگرفتند دلشان نمی‌خواست که مس هم نتیجه بگیرد. 

*ظاهرا از محمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی هم ناراحتی دارید؟!

بله! وقتی نماینده ژاپن در جام باشگاه‌های آسیا به مرحله حذفی رسید سرمربی تیم ملی ژاپن به هتل این تیم آمد و تا آخر مسابقات کنار این تیم بود و به سرمربی ناگویا هم مشاوره می‌داد، آن موقع سرمربی تیم ملی ما کجا بود؟ آقای ناظم‌الشریعه به جای اینکه به سرمربی تیم من زنگ بزنی و مشاوره بدهی کجا بودی؟! آقایان به تیم و سرمربی من کمک می‌کردند آن‌وقت حق انتقاد داشتند. گفتم من قبول دارم که تیمم جا‌هایی مشکل فنی داشت، اما چرا آقایان این مسائل را به سرمربی تیم من تذکر ندادند؟!

*خب اگر این اتفاق رخ می‌داد که دخالت مستقیم در کار سرمربی بود.

چه کسی گفته مشاوره دادن دخالت کردن است؟ اتفاقا مشاوره دادن هیچ ایرادی هم ندارد. من همین الان هم از ترابیان، کفاشیان، تاج، دادکان و … مشاوره مدیریتی می‌گیرم! چه ایرادی دارد؟ وقتی آقایان به تقی‌پور مشاوره ندادند و کمک نکردند نمی‌توانند انتقاد هم بکنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام چهارشنبه , ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۴

خوراکچى و شمسایی دیگه دستشون توى فوتسال رو شده کسى به اینا دیگه تیم نمیده والسلام