کد خبر : 142708
تاریخ انتشار : جمعه 15 شهریور 1398 - 21:05
-

برزگر : داور روی چهار گل از پنج گلی که دریافت کردیم، تاثیر داشت!

برزگر : داور روی چهار گل از پنج گلی که دریافت کردیم، تاثیر داشت!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، تیم پارس آرا شیراز روز جمعه در هفته چهارم مسابقات فوتسال برتر بانوان ایران در سالن نصیری شیراز با نتیجه پنج بر صفر مغلوب تیم رهیاب گستر تهران شد و از رده دوم به پنجم سقوط کرد. نجمه برزگر روز جمعه در گفت وگویی بیان داشت: نمی گویم عمدی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، تیم پارس آرا شیراز روز جمعه در هفته چهارم مسابقات فوتسال برتر بانوان ایران در سالن نصیری شیراز با نتیجه پنج بر صفر مغلوب تیم رهیاب گستر تهران شد و از رده دوم به پنجم سقوط کرد.

نجمه برزگر روز جمعه در گفت وگویی بیان داشت: نمی گویم عمدی در کار قضاوت بوده است اما داور روی چهار گل از پنج گلی که دریافت کردیم، تاثیر داشت.

وی اضافه کرد: سوت‌های بی مورد ، اخطارهای ناحق و خطاهایی که روی بازیکنان ما انجام می شد و به نفع آنها سوت می زد از جمله اشتباهاتی بود که صورت گرفت.

برزگر ادامه داد: در حالی که توپ در دستان دروازه‌بان ما بود مهاجم حریف توپ را در آورد و آن را تبدیل به گل سوم کرد که این عین خطاست چرا که امکان دارد سلامتی دروازبان به خطر بیفید.

سرمربی تیم پارس آرا افزود: بازیکنان ما روی یکی دیگر از گل‌های دریافتی که توپ به بیرون رفته بود،ایستادند اما مهاجم حریف همان توپ را تبدیل به گل گرد و  زمانی که به داور اعتراض کردم تهدید به اخراج کرد.

وی بیان داشت: ناظر بازی هم متوجه اشتباه‌های فاحش داور شد و بر این امر صحه گذاشت با این حال بازی را باختیم امیدوارم دیگر اینگونه شاهد قضاوتهای ضعیف نباشیم تا تیمی از این بابت متضرر نشود.

او از نحوه بازی بازیکنان تیمش هم انتقاد کرد و گفت: بنظرم بازیکنانم تیم حریف را که پایین‌تر از ما قرار داشتند دست کم گرفتند و فرصت‌های زیادی هم برای گلزنی از دست دادند.

برزگر تاکید کرد: اگربازیکنان ما مانند بازی با شهروند ساری که هفته گذشته در خانه حریف انجام دادند، بازی می کردند، می توانستیم نتیجه بهتری کسب کنیم.

تیم پارس آرا شیراز ، بیست و دوم شهریور ماه جاری در هفته پنجم این رقابت‌ها میهمان همشهریش پویندگان فجر در شهرآورد ( دربی ) شیرازی هاست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.