کد خبر : 142736
تاریخ انتشار : شنبه 16 شهریور 1398 - 12:47
-

لک:شهروند اکنون به بلوغ تاکتیکی رسیده است/ با عوامل و بازیکنان باشگاه احساس خوبی دارم

لک:شهروند اکنون به بلوغ تاکتیکی رسیده است/  با عوامل و بازیکنان باشگاه احساس خوبی دارم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،  رضا لک سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری با اشاره به اینکه موقعیت‌های بسیاری در مقابل آذرخش بندرعباس از دست دادیم که می‌توانستیم بازی را با نتیجه پرگل تری به پایان برسانیم اظهار داشت: تیم آذرخش بندرعباس از تیم‌های خوب با داشتن مهره‌های موفق باید جایگاه خود را در لیگ ارتقا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،  رضا لک سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری با اشاره به اینکه موقعیت‌های بسیاری در مقابل آذرخش بندرعباس از دست دادیم که می‌توانستیم بازی را با نتیجه پرگل تری به پایان برسانیم اظهار داشت: تیم آذرخش بندرعباس از تیم‌های خوب با داشتن مهره‌های موفق باید جایگاه خود را در لیگ ارتقا دهد.

وی با بیان اینکه شهروند اکنون به بلوغ تاکتیکی رسیده و در خود بازی می‌تواند نتیجه را تغییر دهد، گفت: می‌توانستیم با اختلاف بیشتری پیروز بازی باشیم.

سرمربی شهروند ساری با اشاره به موفقیت تیمش مقابل اهورا در بهبهان در هفته گذشته، تصریح کرد: در بازی با آذرخش بندرعباس بسیار بهتر از حریف بازیکنان ظاهر شده و پیروز میدان شدند.

لک با اشاره به شایعاتی مبنی بر پیشنهاداتی به وی برای ملحق شدن به تیم مس سونگون، تصریح کرد: افضل سرمربی تیم انتخاب شده و بنده اصلا به جدایی از تیم شهروند فکر نمی‌کنم. به مردم و هواداران خونگرم ساروی قول دادم تا انتهای فصل در شهروند باشم و برای کسب نتایج بیشتر در تیم تلاش می‌کنیم.

سرمربی تیم لیگ برتری شهروند ساری با اشاره به اینکه قصد ترک شهروند را ندارم، تصریح کرد: با عوامل و بازیکنان باشگاه در ساری احساس خوبی دارم و منتظر فرارسیدن نیم فصل بوده تا بتوانیم از حیث بازیکن تدارک مناسبی را در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال داشته باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.