کد خبر : 142882
تاریخ انتشار : شنبه 16 شهریور 1398 - 15:53
-

کشاورزی:هایپر تیمی فوق‌العاده است / جایگاه فعلی آنها واقعی‌ نیست

کشاورزی:هایپر تیمی فوق‌العاده است / جایگاه فعلی آنها واقعی‌ نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فرهاد کشاورزی پس از پیروزی ۳ بر ۲ تیمش برابر هایپر شاهین‌شهر در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: به بازیکنانم برای این برد تبریک می‌گویم چون مقابل تیم هایپری بازی کردیم که جایگاه فعلی آن جایگاه واقعی این تیم نیست. وی هایپر شاهین‌شهر را تیمی قابل و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فرهاد کشاورزی پس از پیروزی ۳ بر ۲ تیمش برابر هایپر شاهین‌شهر در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: به بازیکنانم برای این برد تبریک می‌گویم چون مقابل تیم هایپری بازی کردیم که جایگاه فعلی آن جایگاه واقعی این تیم نیست.

وی هایپر شاهین‌شهر را تیمی قابل و فنی دانست و افزود: امیدوارم مسئولان این تیم صبوری کرده و از هایپر حمایت کنند و مطمئن باشید این تیم در رده دهم به بالای جدول قرار می‌گیرد.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز ادامه داد: بازی بسیار رو به جلو و هیجانی دنبال شد. متأسفانه با تمام شایستگی خود در ۳ بازی گذشته شکست خورده بود و برابر هایپر شاهین‌شهر تنها به پیروزی فکر می‌کردیم و خوشحالم که با یاری خداوند توانستیم پیروز شویم و با تعلق خاطر به دیدار هفته آینده خود فکر کنیم.

وی درباره دلیل عدم نتیجه‌گیری هایپر شاهین‌شهر گفت: تنها می‌توانم بگویم هایپر بسیار خوب فوتسال بازی می‌کند. با اینکه فیلم بازی‌های این تیم را دیده بودیم، تازه زمانی که وارد جریان بازی شدیم به کیفیت آنها پی بردیم. هایپر تیمی فوق‌العاده است و جایگاه فعلی آنها جایگاه واقعی‌شان نیست.

کشاورزی تصریح کرد: بسیاری از تیم‌هایی که در جدول در رده‌های بالاتر از هایپر قرار دارند حرفی برای گفتن ندارند، اما هایپر بازیکنان باکیفیتی دارد و فوتسال رو به جلویی ارائه می‌کند و فکر می‌کنم دیدار با این تیم یکی از سنگین‌ترین مسابقات ما بود و هایپر شاهین‌شهر یکی از تیم‌های خوب ایران است.

وی درباره داوری دیدار تیمش برابر هایپر شاهین‌شهر بیان کرد: در جایگاهی نیستم که به داوری اعتراض کنم و به داوران خسته نباشید می‌گویم. از کمیته داوران انتظار دارم که برای تعیین داوران بین تیم‌های بالا و پایین جدول تفاوتی قائل نشود، چون امروز هر تیمی برنده می‌شد جایگاه آن تغییر می‌کرد که نشان‌دهنده کیفیت تیم‌ها است، پس کمیته داوران باید به این موضوع دقت کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.