کد خبر : 142876
تاریخ انتشار : شنبه 16 شهریور 1398 - 15:44
-

اقدام غیراخلاقی مردان در لیگ فوتسال بانوان/ ورود پلیس به ماجرا

اقدام غیراخلاقی مردان در لیگ فوتسال بانوان/ ورود پلیس به ماجرا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان در حالی روز جمعه برگزار شد که شهروند ساری با نتیجه ۵ بر ۳ دریژنو را شکست داد. لیلا بریانیان سرپرست تیم دریژنودر این باره گفت: زمانی که بازیکن تیم ساری در نظر داشت کرنر بزند بازیکنان تیم ما از روی نیمکت بازیکنان داخل

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان در حالی روز جمعه برگزار شد که شهروند ساری با نتیجه ۵ بر ۳ دریژنو را شکست داد.

لیلا بریانیان سرپرست تیم دریژنودر این باره گفت: زمانی که بازیکن تیم ساری در نظر داشت کرنر بزند بازیکنان تیم ما از روی نیمکت بازیکنان داخل زمین را تشویق می‌کردند اما در همین زمان بود که یک آقا از تیم حریف که نمی‌دانیم چه کاره بود به بازیکن ما فحاشی کرد.

وی افزود: یک نماینده از اداره کل ورزش ما در سفر بود که وقتی فهمید مسابقه است و آقایان نیز می‌توانند این بازی را تماشا کنند به سالن آمده که بعد از فحاشی صورت گرفته با آنها درگیر شد. در واقع یک آقا از سمت ما با چند آقا از تیم حریف بودند که درگیری لفظی پیدا کردند.

سرپرست دریژنو درباره اینکه پلیس چه زمانی به ماجرا ورود کرد، اظهار داشت: بعد از یک ربع درگیری بالاخره پلیس ورود کرد و ماجرا تمام شد. البته این ماجرا فقط در بیرون زمین بود و به داخل زمین کشیده نشد. تماشاگر آقا در سالن مسابقه بسیار زیاد بود که تعدادی از آنها پشت دروازه ما بودند در حالی که نباید هیچ تماشاگری پشت دروازه باشد.

بریانیان در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه آیا ناظری از فدراسیون حضور داشت و عکس‌العمل او به اتفاقات چه بود، خاطرنشان کرد: او از مدیران عامل هر دو باشگاه خواست خودشان این ماجرا را مدیریت کنند.

سرمربی تیم دریژنو فرخشهر درباره شکست روز جمعه مقابل تیم شهروند ساری گفت: ابتدا باید نارضایتی خود را از فدراسیون فوتبال بیان کنم چرا که اگر قانونی وجود دارد باید برای تمام تیم‌ها یکسان باشد نه اینکه با مماشات در مورد برخی از تیم‌ها از این قانون‌ها کوتاه بیایند. استفاده از آمبولانس، زمین استاندارد، حضور تماشاگران مرد و سایر نکات باید برای تمام تیم‌ها به صورت یکسان انجام شود. از این نظر بسیار به تیم ما فشار وارد می‌شود.

زهره صابری در ادامه تاکید کرد: زمین تیم شهروند ساری استاندارد نبود و ما در حالی در این سالن بازی کردیم که هفته گذشته به سالن تیم ما ایراد وارد شد و ما مجبور شدیم در مکانی دیگر مسابقات مان را برگزار کنیم، این قبیل تبعیض‌ها خوب نیست.

وی افزود: روز جمعه تماشاگران مرد در سالن حضور داشتند و در حالی که تیم ما سه بر دو از حریف پیش بود تماشاگران مردی که پشت دروازه ما حضور داشتند شروع به فحاشی کردند همین باعث شد که گلر درگیر حواشی شود و تمرکزش را از دست بدهد. حتی در دقایقی از بازی تماشاگران مرد با یکدیگر درگیر شدند و در حالی که از داور خواستار توقف بازی شدند تا درگیری‌ها خاتمه یابد او قبول نکرد و بازی در حالی ادامه پیدا کرد که تیم ما تحت فشار بود. غلامی نیز به عنوان ناظر بازی در سالن حضور داشت. شرایط بدی بود حتی نکته جالب‌تر اینکه در حالی که در میزبانی های ما خواستار حضور نیروی انتظامی در سالن هستند اما در این بازی نیروی انتظامی حضور نداشت و بعد از ایجاد درگیری تماس گرفتند تا پلیس بیاید و به ماجرا رسیدگی کند.

صابری ادامه داد: بازی در حالی شروع شد که خط تعویض بازیکنان زده نشده بود. دروازه های تیم‌ها حرکت می کردند و مدام باید آنها را در جای خود قرار می‌دادیم و این اتفاق در حالی رخ می دهد که از ما در شهرمان می‌خواهند تا دروازه ها را با کیسه‌های شن به صورت ثابت نگه داریم. ما تیمی هستیم که با کمترین امکانات بسته شده‌ایم و تمام تلاش خود را برای بقا خواهیم کرد. اما چنین برخوردهایی باعث دلسردی تیم می شود. خوب است نگاه‌ها به همه تیم‌ها یکسان باشد نه اینکه بخواهیم تیم‌های ضعیف را تحت فشار قرار دهیم.

سرمربی تیم دریژنو در پایان گفت: بازی مقابل پارس آرای شیراز و شهروند ساری را به دلیل داوری ضعیف باختیم، نمی دانم مشکل داوری با ما چیست، زمانی که با داور صحبت می‌کردم با داد و فریاد صحبت می کرد در حالی که با حریف با لبخند گفتگو می‌کرد. داوری بسیار به ضرر ما بود.

شهرزاد نصیری مسئول کمیته مسابقات فوتسال درباره این اتفاقات، گفت: هیچ گزارشی از ناظر فدراسیون درباره این اتفاقات به ما نرسیده است. اصلا درگیری اتفاق نیفتاده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساری شنبه , ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲

واقعا از شما بعیده تا این حد خبر کذب رو نشر بدید من تو سالن مسابقه بودم فحاشی اول از سمت مربی تیم دریژنو شروع شده به سمت تماشاگر مرد بعد اون تنها با گفتن صحبت نکنید به حرف خو خاتمه داده اما با توجه به فشاری که تیم دریژنو نسبت به حمله مقابل داشته مدیر تیم با فحاشی کردن بازی را به حاشیه کشانده و تیم خود را از فشار در اورده حتی در اخر بازی همسر مربی تیم دریژنو از ان مرد به خاطر شروع فحاشی همسر خود عذر خواهی کرده