کد خبر : 142747
تاریخ انتشار : شنبه 16 شهریور 1398 - 12:48
دسته‌بندی نشده
-

سرپرست فرش‌آرا در گفتگو با Fut5al :

۱۳دقیقه پنج خطا شدن حریف، داوران را ناخودآگاه محتاط کرده بود/ فرش‌آرا لیاقت پیروزی با گل‌های بیشتر را داشت

۱۳دقیقه پنج خطا شدن حریف، داوران را ناخودآگاه محتاط کرده بود/ فرش‌آرا لیاقت پیروزی با گل‌های بیشتر را داشت
علي مرتضايي گفت: از آنجا كه 13دقيقه مانده به پايان بازي، شاهين كرمانشاه پنج خطا شده بود، داوران ناخودآگاه محتاط شده و چند خطاي مسلم به سود ما گرفته نشد.

علی مرتضایی پس از پیروزی دو بر یک فرش‌آرا برابر شاهین کرمانشاه در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و کرمانشاه تیمی پرانگیزه و پر انرژی برابر ما ظاهر شد اما بچه‌های ما هم خوب بودند و توانستند مزد زحمتشان را هم با سه امتیاز بگیرند.

وی ادامه داد: در این بازی، روز گلرها بود مخصوصا گلر کرمانشاه که موقعیت‌های خوبی را از ما گرفت و مانع از این شد که فرش‌آرا بتواند با گل‌های بیشتر پیروزی خود را ثبت کند.

سرپرست فرش‌آرا اعتراضات کرمانشاهی‌ها به داور بازی در واپسین دقایق را ناعادلانه خواند و تاکید کرد: چون خطای ششم آنها پس از ۱۳ دقیقه پنج خطا شدن، در آخرین ثانیه‌ها گرفته شد این اعتراض شکل گرفت اما به جرات می گویم که داور بسیار خوب بود و اگر بخواهیم ریز شویم و اشتباهی رخ داده باشد به ضرر ما بوده و به نفع ما نبوده است. در این بازی یک پنالتی مسلم به سود ما از دید داور پنهان ماند.

وی ادامه داد: با تمام احترام برای تیم خوب کرمانشاه، آنها نباید توقع تساوی یا برد برابر ما را می‌داشتند. خواهشم این است که یکبار فیلم بازی را یکبار دیگر بازبینی کنند و ببینند که آیا فرش‌آرا واقعا استحقاق برد را داشت یا خیر.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.