کد خبر : 142951
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 شهریور 1398 - 14:29
-

قلی زاده:نتیجه قطعی کمیته انضباطی اعلام نتیجه پنج‌بر صفر به سود تیم قم است/امیدوارم حفاری محروم نشود!

قلی زاده:نتیجه قطعی کمیته انضباطی اعلام نتیجه پنج‌بر صفر به سود تیم قم است/امیدوارم حفاری محروم نشود!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  مدیرعامل تیم فوتسال سوهان محمدسیمای قم با اشاره به نیمه‌کاره ماندن بازی این تیم برابر تیم حفاری اهواز گفت: امیدوارم این تیم و تماشاگران فهیم آن در رای کمیته انضباطی متضرر نشود. رسول قلی زاده افزود: کمیته انضباطی پس از بررسی گزارش‌های ناظر و داوری این بازی رای خود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  مدیرعامل تیم فوتسال سوهان محمدسیمای قم با اشاره به نیمه‌کاره ماندن بازی این تیم برابر تیم حفاری اهواز گفت: امیدوارم این تیم و تماشاگران فهیم آن در رای کمیته انضباطی متضرر نشود.

رسول قلی زاده افزود: کمیته انضباطی پس از بررسی گزارش‌های ناظر و داوری این بازی رای خود را در خصوص نیمه‌تمام ماندن بازی اعلام می‌کند که نتیجه قطعی آن اعلام نتیجه پنج‌بر صفر به سود تیم قم است.

وی،‌ دلیل نیمه‌کاره ماندن این بازی را فحاشی‌های رکیک عده‌ای تماشاگرنما به داور اعلام کرد و ادامه داد: عده معدودی از ابتدای مسابقه اقدام به فحاشی علیه داور نمودند، که داور مسابقه سه بار بازی را متوقف و از مسئولان درخواست کرد که این عده از سالن خارج شوند ولی به دلیل اینکه این خواسته داور محقق نشد، درنهایت تصمیم به نیمه‌کاره رها کردن بازی نمود.

وی با تاکید بر اینکه هواداران فهیم تیم حفاری در طول بازی هیچ‌گونه فحاشی و بی‌احترامی به بازیکنان و کادر فنی سوهان محمد انجام ندادند افزود: امیدوارم اقدام عده‌ای معدود از تماشاگرنماها موجب متضرر شدن این تیم نشود.

قلی زاده، هواداران تیم حفاری را پرشور و فهیم دانست و ادامه داد: برخی شنیده‌ها حاکی از احتمال محرومیت این تیم از میزبانی این رقابت‌ها در خوزستان توسط کمیته انضباطی دارد که امیدواریم این اتفاق رخ ندهد.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد داور بازی گفت: به نظر من داور در بهترین شرایط در حال قضاوت بازی و به‌طور کامل بر بازی مسلط بود ولی عده‌ای تماشاگرنما از همان ابتدا در تلاش بودند تا با فحاشی تمرکز وی را به هم بزنند.

دیدار تیم‌های ملی حفاری و سوهان محمد سیمای قم از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال جمعه‌شب(۱۵ شهریور) در اهواز برگزار شد و درحالی‌که بازی ۲ بر یک به سود تیم قم در جریان بود، داور به دلیل اعتراض‌های بیش‌ازحد هواداران ملی حفاری بازی را متوقف کرد تا این مشکل برطرف شود. باوجوداینکه مسئولان حاضر در مسابقه نظم سالن را برقرار کردند اما داور حاضر به انجام ادامه بازی نشد و بازی را نیمه‌تمام اعلام کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مجتبی دوشنبه , ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۱:۳۹

اره الان تو این و به کمیت انظباطی القا نکردی که بازی رو باید پنج صفر کننن