کد خبر : 142943
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 شهریور 1398 - 13:02
-

مدیران لیگ برتری آموزش می بینند

مدیران  لیگ برتری آموزش می بینند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کارگاه آموزشی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای مدیران تیم‌های لیگ برتری فوتسال کشور برگزار می شود. در راستای سیاست‌های فدراسیون فوتبال و تاکیدات رییس و سرپرست دبیرکلی فدراسیون و بر اساس رایزنی‌ صورت گرفته با کنفدراسیون فوتبال آسیا جهت استانداردسازی باشگاه‌های فوتسال، کارگاه ۳ روزه (Workshop) با حضور مدرسین ای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کارگاه آموزشی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای مدیران تیم‌های لیگ برتری فوتسال کشور برگزار می شود.

در راستای سیاست‌های فدراسیون فوتبال و تاکیدات رییس و سرپرست دبیرکلی فدراسیون و بر اساس رایزنی‌ صورت گرفته با کنفدراسیون فوتبال آسیا جهت استانداردسازی باشگاه‌های فوتسال، کارگاه ۳ روزه (Workshop) با حضور مدرسین ای اف سی برای باشگاه‌های لیگ برتری در نیمه نخست آبانماه برگزار می‌شود.

در این دوره الزامات و شرایط باشگاه‌داری حرفه‌ای، مدیریت مالی، مدیریت رسانه‌‌ای و همچنین نحوه برگزاری مسابقات از سوی مدرسین AFC تدریس خواهد شد.

لازم به ذکر است، در پایان این کارگاه گواهینامه شرکت در دوره به حاضرین اهدا خواهد شد.

حضور مدیرعامل، مدیر مالی و مدیر رسانه تیم های حاضر در لیگ برتر فوتسال کشور در این دوره الزامی است و  باتوجه به اینکه این دوره در نیم فصل مسابقاتی فصل ۹۹-۹۸ برگزار می شود، ارائه خدمات به باشگاه های لیگ برتری در نیم فصل دوم مسابقات منوط به شرکت و اخذ گواهینامه مربوطه خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.