کد خبر : 142994
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 شهریور 1398 - 11:33
-

ایرانمنش : متاسفانه فقط دو داور خوب و مطمئن داریم / تیم این فصل چند سال فوتسال کرمان را بیمه خواهد کرد

ایرانمنش : متاسفانه فقط دو داور خوب و مطمئن داریم / تیم این فصل چند سال فوتسال کرمان را بیمه خواهد کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سعیده ایرانمنش سرمربی مس در رابطه با اعتراضات خود به داوری لیگ بانوان گفت: متاسفانه داوری فوتسال زنان ایران هم پا لیگ برتر رشد نکرده است و ما در حالی که شاهد افزایش قدرت تیم های فوتسال زنان ایران هستیم اما سطح داوری های ما رشد نمی کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سعیده ایرانمنش سرمربی مس در رابطه با اعتراضات خود به داوری لیگ بانوان گفت: متاسفانه داوری فوتسال زنان ایران هم پا لیگ برتر رشد نکرده است و ما در حالی که شاهد افزایش قدرت تیم های فوتسال زنان ایران هستیم اما سطح داوری های ما رشد نمی کند و این موضوع اصلا خوب نیست که فقط دو داور خوب و مطمئن در فوتسال زنان ایران داشته باشیم.

وی در رابطه با اعترضات خود در بازی با مشهد گفت: در حالی که تیم ما بازی خوبی انجام می داد اما داور یک پنالتی اشتباه در نیمه اول به ضرر ما اعلام کرد که باعث بهم ریختن تمرکز تیم ما شد و متاسفانه در نیمه دوم در حالی که تیم ما بازهم مشغول حمله برای جبران این گل بود، بازهم داور یک پنالتی اشتباه به ضرر ما اعلام کرد تا رسما بازنده این بازی با تصمیمات داور باشیم.

سرمربی تیم فوتسال دختران مس پرورش داوران و بالا بردن سطح قضاوت ها را در لیگ برتر زنان لازم برشمرد و گفت: حضور خانم ناظمی در مسابقات بیم المللی باعث افتخار داوری زنان ایران است و این نشان می دهد که با توجه بیشتر داوری زنان قطعا سطحی بسیار بهتر از آنچه که امروز می بینیم خواهد داشت.

ایرانمنش به تیم خود اشاره می کند و می گوید: ما به کاری که در این فصل انجام دادیم اعتقاد داریم. تیم ما متشکل از بازیکنان دختران جوان کرمانی است و تیم این فصل ما چند سال فوتسال زنان کرمان را بیمه خواهد کرد. هرچند فشار نتایج برروی من قرار دارد اما ما برای تیم این فصل صبوری خواهیم کرد و حتم داریم با بیشتر شدن تجربه تیم، نتایج ما نیز بهتر خواهد شد و به هدف اصلی خود که ساختن یک پشتوانه مطمئن برای فوتسال زنان کرمان است دست پیدا خواهیم کرد.

وی در این باره افزود: کارشناسان فوتسال ایران تیم ما را از نظر فنی تائید کرده اند و بچه های تیم ما پتانسلی زیادی دارند که با دادن زمان و فرصت بیشتر خود را در لیگ این فصل پیدا خواهند کرد و ما به این موضوع اطمینان داریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.