کد خبر : 143011
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 شهریور 1398 - 15:01
-

نبرد بی غم با همشهری ها برای حفظ صدر

نبرد بی غم با همشهری ها برای حفظ صدر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، گل بازی های هفته دوازدهم لیگ برتر نبرد بین گیتی پسند و فرش آرا است. شاگردان حمید بیغم هفته گذشته تیم سن ایچ را با نتیجه ۴ بر ۳ در ساوه شکست دادند و یک پیروزی ارزشمند کسب کردند. آنها اکنون با ۶ برد، ۴ تساوی و تنها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، گل بازی های هفته دوازدهم لیگ برتر نبرد بین گیتی پسند و فرش آرا است.

شاگردان حمید بیغم هفته گذشته تیم سن ایچ را با نتیجه ۴ بر ۳ در ساوه شکست دادند و یک پیروزی ارزشمند کسب کردند. آنها اکنون با ۶ برد، ۴ تساوی و تنها یک شکست ۲۲ امتیاز دارند و صدرنشین لیگ برتر فوتسال هستند.
قرمزپوشان با وجود مصدومیت و محرومیت های زیادی که داشتند، تا این مرحله از لیگ خوب کار کرده اند و نتایج خوبی هم گرفتند.
گیتی پسندیها برای این بازی حمید احمدی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند. مهران عالیقدر و حسین فهیمی مقدم نیز به احتمال زیاد از مصدومین گیتی پسند هستند که نمی توانند در این بازی تیمشان را همراهی کنند.
در آن سمت تیم فرش آرا هفته گذشته به سختی توانست از سد تیم شاهین کرمانشاه عبور کند و این تیم را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد. مشهدی ها با کسب ۵ پیروزی، ۴ تساوی و ۲ شکست، اکنون ۱۹ امتیازی که به دست آوردند در رده سوم جدول قرار دارند.
تیم فرش آرا سال های گذشته چهره یک تیم میانه جدول را داشته است؛ اما شرایط این تیم در این فصل متفاوت است. آنها با برگرداندن قدرت بهادری و داشتن بازیکنانی مانند بهزاد عظیمی و مسعود محمدی به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی این فصل به حساب می آیند.
هر دو تیم برای این بازی انگیزه های فراوانی دارند. شاگردان بیغم در خانه خود بازی می کنند و نمی خواهند، حتی یک امتیاز به تیم فرش آرا بدهند، قصد پیروزی در این بازی را دارند تا به صدرنشینی خود ادامه دهند. یاران قدرت بهادری نیز می دانند که برای مدعی بودن در لیگ باید برابر همه تیم ها امتیاز بگیرند و با قدرت بجنگند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.