کد خبر : 143042
تاریخ انتشار : جمعه 22 شهریور 1398 - 13:24
-

رئیس کمیته استیناف: برای صدور رأی کفاشیان و ترابیان منتظر جواب استعلام‌ها هستیم/ گفته بودیم رسیدگی به این پرونده زمان‌بر است

رئیس کمیته استیناف: برای صدور رأی کفاشیان و ترابیان منتظر جواب استعلام‌ها هستیم/ گفته بودیم رسیدگی به این پرونده زمان‌بر است
رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: در مورد پرونده علی کفاشیان و عباس ترابیان درخواست استعلام‌هایی از نهادهای مختلف داشته‌ایم که منتظر دریافت جواب آنها هستیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا صالحی، رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت پرونده اعتراض علی کفاشیان و عباس ترابیان به رأی کمیته اخلاق درباره محرومیت پنج ساله‌شان، اظهار داشت: این پرونده همچنان در حال رسیدگی است. از روز اول هم گفته بودیم که رسیدگی به این پرونده زمان‌بر خواهد بود.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا مدارک درخواستی از سوی کفاشیان و ترابیان به کمیته استیناف ارائه شده است یا خیر؟»، گفت: بله، مدارکی که خواسته بودیم را تحویل دادند، اما استعلام‌های دیگر هم نیاز است که باید گرفته شود و بعد رأی نهایی را صادر کنیم.

رئیس کمیته استیناف در مورد اینکه به نظرش چه زمانی رأی نهایی این پرونده اعلام خواهد شد، عنوان کرد: ما استعلام‌هایی را از نهاد‌های مختلف درخواست کرده‌ایم که منتظر جواب آنها هستیم. به همین دلیل فعلاً زمان دقیق اعلام رأی مشخص نیست و باید جواب استعلام‌های ما بیاید و بعد در این مورد تصمیم‌گیری کنیم.

صالحی در پایان در پاسخ به این سؤال که از چه نهادهایی استعلام گرفته‌اند، تأکید کرد: نمی‌توانم نام نهاد و ارگانی را بیاورم.

علی کفاشیان، رئیس پیشین فدراسیون فوتبال و عباس ترابیان، رئیس پیشین کمیته بین‌الملل فدراسیون فوتبال چندی پیش به خاطر پرونده ۳۱۶ هزار دلاری حق پخش تلویزیونی بازی‌های تیم ملی، معروف به شرکت «ام پی سیلوا»، به پنج سال محرومیت از هرگونه فعالیت فوتبالی از سوی کمیته اخلاق محکوم شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس جمعه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۸

تا بوده همین بوده وقتی اون بالاها از هم آتو دارن کل قضیه با زیرمیزی و رشوه ماستمالی میشه
وقتی ورزش سیاسی میشه همین چیزها اتفاق میفته به خیالشون که این تاج سرشونه تا همیشه