کد خبر : 143089
تاریخ انتشار : شنبه 23 شهریور 1398 - 14:06
-

اردلان : سطح داوری پیشرفت لازم را نداشته است /اکثریت تیم‌های ازمدیر فنی آقا استفاده می‌کنند/کادر فنی تیم ملی بازی ها را تماشا نمی کند!

اردلان  : سطح داوری پیشرفت لازم را نداشته است /اکثریت تیم‌های ازمدیر فنی آقا استفاده می‌کنند/کادر فنی تیم ملی بازی ها را تماشا نمی کند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  سرمربی تیم فوتسال بانوان سایپا گفت: چهار هفته از شروع لیگ برتر گذشته است، اما متاسفانه هیچ یک از اعضای کادر فنی تیم ملی در مسابقات حضور نداشتند، امیدوارم رفته رفته شاهد مدیریت بهتری در بخش بانوان باشیم. نیلوفر اردلان اظهار داشت: لیگ برتر با جذابیت بالایی در جریان است و بازیکنان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  سرمربی تیم فوتسال بانوان سایپا گفت: چهار هفته از شروع لیگ برتر گذشته است، اما متاسفانه هیچ یک از اعضای کادر فنی تیم ملی در مسابقات حضور نداشتند، امیدوارم رفته رفته شاهد مدیریت بهتری در بخش بانوان باشیم.

نیلوفر اردلان اظهار داشت: لیگ برتر با جذابیت بالایی در جریان است و بازیکنان خوب و باتجربه ما درتیم‌های مختلف پخش شده اند.

خوشبختانه در کنار بازیکنان باتجربه شاهد حضور جوانان ۱۵، ۱۶ و ۱۸ ساله‌ای هستیم که به ترکیب تیم‌ها تزریق شده اند و حتی یکسری از آن‌ها از تیم‌های ملی فوتبال پایه ما آمده اند. کیفیت بازی‌ها به قدری بالا رفته است که هر دیدار حکم فینال را دارد و پیروزی در برابر هیچ تیمی آسان نیست، چون تمامی بازیکنان با هدف و برنامه به زمین می‌آیند.

او تصریح کرد: هفته آینده به مصاف تیم ورامین می‌رویم، اما این هفته استراحت داریم. با توجه به اینکه هر بازی شرایط مخصوص به خودش را دارد، می‌دانم که بازیکنان ورامین با انگیزه بالایی مقابل تیم ما ظاهر می‌شوند و تلاش بیشتری مقابل ملی پوشان ما می‌کنند، این شرایط کار را برای تیم‌های بزرگ سخت می‌کند، اما به امید خدا اهدافمان را در این دیدار به اجرا در می‌آوریم.

متاسفانه با وجود پیشرفت فوتسال، سطح داوری پیشرفت لازم را نداشته است

اردلان افزود: بحث داوری موضوعی است که ناظران باید به آن نمره بدهند و در این چند هفته اشتباهات و ایراد‌های زیادی رخ داده است، اما وضعیت و سطح داوری لیگ موضوعی است که ناظران باید به آن پاسخ بدهند. نمی‌دانم چرا جز ۲ یا سه نفر از داوران بین الملی ما بقیه داورنی که در مسابقات قضاوت می‌کنند، عملکردشان چندان قابل قبول نیست. به عقیده شخصی بنده چه در زمانی که بازیکن بودم و چه اکنون که به عنوان یک مربی فعالیت می‌کنم آن قدری که فوتسال پیشرفت داشته سطح داوری‌ها پیشرفتی نداشته است.

سرمربی تیم سایپا تهران در ادامه گفت: در تمام بازی‌های این چهار هفته لیگ، آقایان مسئول و صاحب آی دی کارت در سالن حضور داشتند و هیچ اتفاقی هم رخ نداد، اما متاسفانه یک تصمیم عجولانه مانع ادامه این روند شد. فدراسیون می‌توانست مدیریت بهتری روی این موضوع داشته باشد و این معضل را راحت‌تر برطرف نماید. در حال حاضر اکثریت تیم‌های لیگ برتری بانوان از یک مدیر فنی آقا استفاده می‌کنند. درست است که ما بانوان تحصیل کرده هستیم، اما در راه کاریمان نیاز به تجربه آقایان هم داریم.

اردلان افزود: متاسفانه چهار هفته از شروع لیگ گذشته است و حتی در این هفته‌ها حساس‌ترین بازی‌ها برگزار شده، اما هیچ یک از اعضای محترم کادر فنی تیم ملی برای انتخاب بازیکنان ملی پوش در سالن حضور پیدا نکرده اند. شرایط لیگ آرمانی است وبازیکنان جوان و باتکنیکی در تیم‌ها بازی می‌کنند، این انتظار می‌روند که کادر فنی تیم ملی به مسابقات تشریف بیاورند و از نزدیک شاهد عملکرد بازیکنان باشند تا انگیزه این جوانان بیشتر از گذشته شود.

اردلان در پایان اظهار داشت: امیدوارم همین طور که دختران ما حرفه‌ای تمرین می‌کنند و وقت خود را برای اهدافشان می‌گذارند؛ یک نگاه حرفه‌ای هم به آنان شود و درآمد هایشان افزایش بیشتری پیدا کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.