کد خبر : 143164
تاریخ انتشار : شنبه 23 شهریور 1398 - 17:26
-

قلی زاده:قرار است به زودی اسکوربورد سالن حیدریان را تعمیر کنند/نمی دانم چرا نتیجه بازی با حفاری را اعلام نمی کنند؟

قلی زاده:قرار است به زودی اسکوربورد سالن حیدریان را تعمیر کنند/نمی دانم چرا نتیجه بازی با حفاری را اعلام نمی کنند؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،روز گذشته بازی بین ۲ تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم و آذرخش بندر عباس در سالن شهید حیدریان قم برگزار شد و در پایان هر ۲ تیم با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ متوقف شدند. از نکات حاشیه‌ای این بازی می‌توان به خرابی اسکوربورد (تابلو ثبت امتیازات) سالن اشاره

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،روز گذشته بازی بین ۲ تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم و آذرخش بندر عباس در سالن شهید حیدریان قم برگزار شد و در پایان هر ۲ تیم با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ متوقف شدند. از نکات حاشیه‌ای این بازی می‌توان به خرابی اسکوربورد (تابلو ثبت امتیازات) سالن اشاره کرد.

سالن شهید حیدریان قم یکی از با کیفیت‌ترین سالن‌های فوتسال کشورمان است حتی این سالن قرار بود اواسط شهریور ماه میزبان دو بازی تیم ملی فوتسال کشورمان با قطر باشد، اما به دلیل کارشکنی طرف قطری این بازی لغو شد.

سالن شهید حیدریان قم در این فصل میزبانی خوبی از مسابقات لیگ برتر داشته است، اما خرابی تابلو ثبت امتیازات این سالن در بازی با تیم آذرخش بندر عباس کیفیت این مسابقه را کاهش داد. تابلو سالن شهید حیدریان قم یکی از قدیمی‌ترین اسکوربورد‌های (تابلو‌های ثبت امتیازات) است و حتی چندین بار توسط مسئولان قم بازسازی شده است.

رسول قلی زاده مالک و مدیرعامل تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم درباره علت خرابی تابلو ثبت امتیازات سالن شهید حیدریان قم به خبرنگار ما گفت: قبل از آغاز بازی تابلو امتیازات درست بود اما ناگهان در اوایل دیدار تابلو خاموش شد و دیگر کار نکرد. علت خرابی را به مسئولان ورزش استان گزارش دادیم و قرار شد به زودی تابلو را تعمیر کرده تا برای بازی بعد مشکلی وجود نداشته باشد.

او درباره تعویض تابلو ثبت امتیازات سالن نیز افزود: از زمانی که تیم سوهان محمد سیما وارد فوتسال شده است حدود هفده سال می گذرد و این تابلو از آن زمان در سالن وجود داشته است و تا الان هم چندین مرتبه تعمیر شده است و فعلاً هم قصدی برای تعویض این تابلو نداریم.

قلی زاده در ادامه درباره این که آیا قرار است باشگاه سوهان محمد سیما به خاطر خرابی تابلو جریمه شود گفت:خیر اگر قبل از بازی تابلو خراب بود باشگاه با جریمه مواجه می‌شد، اما چون در حین بازی این اتفاق افتاده جریمه‌ای ما را تهدید نمی‌کند.

قلی زاده مدیرعامل سوهان محمد سیما قم همچنین درباره اعلام نتیجه بازی هفته گذشته این تیم برابر ملی حفاری اهواز و این که چرا هنوز نتیجه بازی اعلام نشده است گفت: مسئولان کمیته فوتسال به صورت شفاهی به ما اعلام کرده اند که ۳ امتیاز کامل بازی برای نماینده قم است، اما چرا تا الان به صورت رسمی اعلام نکرده اند را بنده نمی‌دانم.

لازم به یادآوری است، بازی هفته گذشته تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم در برابر تیم ملی حفاری اهواز با حواشی زیادی مواجه بود. جایی که تیم ملی حفاری به علت فحاشی هوادارانش به دارو بازی از تمامی بازی‌های خانگی محروم شد، اما هنوز نتیجه بازی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هنوز صادر نشده و فقط رای محرومیت ملی حفاری از بازی‌های خانگی صادر شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.