کد خبر : 143299
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 شهریور 1398 - 18:11
-

برزگر : اشتباهات داوری باعث تضعیف روحیه بازیکنان شد/شکست خوردیم در حالی که شایسته شکست نبودیم

برزگر : اشتباهات داوری باعث تضعیف روحیه بازیکنان شد/شکست خوردیم در حالی که شایسته شکست نبودیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، نجمه برزگر درباره شکست تیمش در دربی شیراز برابر پویندگان صنعت در هفته پنجم  لیگ برتر فوتسال بانوان اظهار کرد: شروع بدی داشتیم. در ابتدای بازی داور به اشتباه خطای هند نگین مسجدی را اعلام کرد و پنالتی گرفت. در واقع توپ بعد از اصابت به پای بازیکن ما به دست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، نجمه برزگر درباره شکست تیمش در دربی شیراز برابر پویندگان صنعت در هفته پنجم  لیگ برتر فوتسال بانوان اظهار کرد: شروع بدی داشتیم. در ابتدای بازی داور به اشتباه خطای هند نگین مسجدی را اعلام کرد و پنالتی گرفت. در واقع توپ بعد از اصابت به پای بازیکن ما به دست او برخورد کرد. اما داور خطای هند گرفت و بازیکن من را با کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج کرد. در صورتی که عمدی نبود و این حرکت کارت قرمز نداشت.

وی اضافه کرد: این اتفاق باعث تضعیف روحیه تمام بازیکنان تیم شد و همه آنها از نظر روحی و روانی به هم ریختند و این مسئله سبب شد که دو گل دیگر را روی اشتباه فردی بازیکنان خودمان دریافت کنیم.

برزگر افزود: در نیمه دوم برای جبران گلهای خورده به میدان آمدیم و با شناختی که در نیمه اول از تیم حریف پیدا کردیم، توانستیم بازی بهتری را ارائه دهیم. یک گل هم توسط مریم نوری به ثمر رساندیم اما این، کافی نبود.

وی تصریح کرد: در نیمه دوم، بازی در اختیار تیم ما بود و مو فق شدیم موقعیت های بیشتری برای گلزنی خلق کنیم اما متأسفانه شانس با ما یاری نکرد و شکست خوردیم در حالی که شایسته شکست نبودیم.

سرمربی تیم پارس آرای شیراز با اشاره به اینکه این تیم در هفته ششم میزبان تیم ملی حفاری خواهد بود، گفت: با اخراج نگین مسجدی و کارت زرد مریم نوری، تیم ما در بازی هفته آینده مقابل تیم ملی حفاری از وجود این دو بازیکن خوب محروم خواهد بود و متأسفانه در بازی بعدی دو بازیکن اصلی تیم در بازی شرکت نمی کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.