کد خبر : 143237
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 شهریور 1398 - 14:49
-

رضایی:داوری در نتیجه تاثیرگذار نبود / می خواهند باخت شان را توجیه کنند

رضایی:داوری در نتیجه تاثیرگذار نبود / می خواهند باخت شان را توجیه کنند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، عاطفه رضایی پس از پیروزی در دیدار حساس هفته پنجم لیگ برتر فوتسال برابر هیئت خراسان رضوی اظهار داشت: با توجه به جایگاه دو تیم در رتبه دوم جدول، مسابقه حساسی برای هر دو تیم بود. برای تثبیت جایگاه دومی تیم‌مان باید ۳ امتیاز این مسابقه را کسب

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، عاطفه رضایی پس از پیروزی در دیدار حساس هفته پنجم لیگ برتر فوتسال برابر هیئت خراسان رضوی اظهار داشت: با توجه به جایگاه دو تیم در رتبه دوم جدول، مسابقه حساسی برای هر دو تیم بود. برای تثبیت جایگاه دومی تیم‌مان باید ۳ امتیاز این مسابقه را کسب می‌کردیم.

وی افزود: در دقایق آخر نیمه اول مسابقه موفق شدیم به گل برسیم و در نیمه دوم موقعیت‌هایمان را به گل تبدیل کردیم. شاگردانم خیلی خوب کار کردند و در دفاع کم اشتباه بودند. در حمله نیز اگرچه چهار گل به ثمر رساندیم اما ۴ یا ۵ موقعیت گل صددرصد را نتوانستیم به گل تبدیل کنیم. با این حال خدا را شکر می‌کنم که از این مسابقه نتیجه گرفتیم و به دلیل اینکه سایپا در این هفته بازی نداشت به صدر جدول رسیدیم.

سرمربی تیم فوتسال مس رفسنجان با بیان این مطلب که داوری مسابقه خوب بوده است، اظهار داشت: داوری این مسابقه بد نبود. داوری اشتباهاتی داشت اما فکر نمی‌کنم در نتیجه بازی تاثیرگذار بوده باشد و نتیجه را عوض کند.

وی درخصوص صحبت‌های سرمربی هیئت خراسان رضوی درباره استفاده از داوران اصفهانی گفت: اگر ایشان درباره داوری اینگونه گفته‌‌اند که داوران اصفهانی به دلیل اینکه تیم ما دو بازیکن اصفهانی داشته نباید از داور اصفهانی استفاده کند، باید بگویم در تیم ما بازیکنانی از زنجان، تهران، اصفهان و آبادان هستند. اگر داور از هر شهری انتخاب کنند و بگویند به نفع ما سوت زده‌اند غیر حرفه ای است و می خواهند باخت شان را توجیه کنند. ما تیم رفسنجان هستیم، ربطی ندارد داور بازی از اصفهان یا شهر دیگری باشد. مهم این است بازی را طوری سوت بزند که به نفع تیمی نباشد.

رضایی درباره جایگاه موقت تیمش در صدر جدول مسابقات اظهار داشت: ما یک شکست برابر سایپا داریم اما هنوز هفت مسابقه دیگر باقی مانده است و معلوم نیست چه اتفاقی رخ دهد. تیم سایپا شاید امتیاز از دست بدهد. به هر حال تیم ما برای قهرمانی لیگ برتر باید تمام مسابقاتش را با پیروزی پشت سربگذارد و شکست نیم فصل اول مقابل سایپا را نیز جبران کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.