کد خبر : 143296
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 شهریور 1398 - 18:11
-

رضوی :امیدوارم پیروزی در دربی شروعی برای پیروزی های آینده باشد

رضوی :امیدوارم پیروزی در دربی شروعی برای پیروزی های آینده باشد

محبوبه رضوی در خصوص بازی تیمش در هفته پنجم لیگ برتر بانوان برابر پارس آرا در شیراز اظهار کرد: دربی از حساسیت خاصی برخوردار است. ما پیش بینی کرده بودیم که در هفته پنجم بازی سخت و پایاپایی را در مقابل تیم پارس آرای شیراز پیش رو داریم. وی تأکید کرد: خوشبختانه بازیکنان ما توانستند تاکتیک هایی

محبوبه رضوی در خصوص بازی تیمش در هفته پنجم لیگ برتر بانوان برابر پارس آرا در شیراز اظهار کرد: دربی از حساسیت خاصی برخوردار است. ما پیش بینی کرده بودیم که در هفته پنجم بازی سخت و پایاپایی را در مقابل تیم پارس آرای شیراز پیش رو داریم.

وی تأکید کرد: خوشبختانه بازیکنان ما توانستند تاکتیک هایی که در طول هفته تمرین کرده بودند را به خوبی در زمین اجرا کنند. بازیکنانم بسیار خوب کار کردند و بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. از همین جا به آنها خسته نباشید می گویم.

رضوی خاطرنشان کرد: ما توانستیم در نیمه اول از موقعیت ها به خوبی بهره ببریم و سه گل را وارد دروازه حریف کنیم. اما در نیمه دوم فشار تیم مقابل بیشتر شد و بازیکنان ما نتوانستند تاکتیک های خود را مانند نیمه نخست پیاده کنند.

وی ادامه داد: در نهایت توانستیم کنترل بازی را به دست بگیریم و بازی را مدیریت کنیم. اگرچه تیم پارس آرا هم موفق شد در نیمه دوم یک گل وارد دروازه ما کند.

سرمربی تیم پویندگان صنعت فجر شیراز با بیان اینکه این تیم در هفته ششم از مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان به مصاف تیم شهروند ساری می رود، ابراز کرد: امیدوارم این پیروزی شروعی برای پیروزی های آینده ما باشد و تیم پویندگان در بازی های بعدی بتواند از شرایط و هماهنگی بهتری بهره ببرد.

گفتنی است تیم فوتسال پویندگان صنعت فجر شیراز در هفته پنجم لیگ برتر فتسال بانوان در خانه برابر همشهری خود پارس آرا سه بر یک به برتری رسید تا وضعیت خود را در جدول رده بندی این پیکارها پس از چند شکست متوالی بهبود بخشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.