کد خبر : 143342
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 شهریور 1398 - 14:30
-

سازمان لیگ زیر نظر جابری و شکوری

سازمان لیگ زیر نظر جابری و شکوری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،  بعد از کناره گیری محمدحسن انصاریفرد از ریاست سازمان لیگ فوتسال و حضورش در باشگاه پرسپولیس، این سازمان همچنان بدون رئیس اداره می‌شود. ، محمدحسن انصاریفرد ۲۲ مردادماه و بعد از انتصاب محمدرضا ساکت به عنوان عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال، از این کمیته و همچنین ریاست سازمان لیگ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،  بعد از کناره گیری محمدحسن انصاریفرد از ریاست سازمان لیگ فوتسال و حضورش در باشگاه پرسپولیس، این سازمان همچنان بدون رئیس اداره می‌شود.

، محمدحسن انصاریفرد ۲۲ مردادماه و بعد از انتصاب محمدرضا ساکت به عنوان عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال، از این کمیته و همچنین ریاست سازمان لیگ فوتسال استعفا کرد و چند هفته بعد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شد.

پس از استعفای انصاریفرد و در مدت ۳۳ روز گذشته سازمان لیگ فوتسال بدون رئیس فعالیت کرده است و نکته عجیب اینجاست که فدراسیون فوتبال هم فعلا تصمیمی برای انتخاب جانشین انصاریفرد ندارد.

مهدی تاج در جلسه ای که با اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال داشته اعلام کرده است از عملکرد این هیات راضی است و برنامه ها زیر نظر آرش جابری دبیر سازمان لیگ و همچنین ابراهیم شکوری سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال پیش برود.

این در حالی است که لیگ برتر فوتسال هفته دوازدهم خود را پشت سر گذاشته و در آستانه نیم فصل قرار دارد.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس پنجشنبه , ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۷

همه سرشون کلاه گشادتر از تاج رفته