کد خبر : 143351
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 شهریور 1398 - 14:38
-

طیبی:ملی پوشان را در آستاراخان همراهی خواهم کرد/ رضایت مردم برای بازیکنان پاداش محسوب می‌شود

طیبی:ملی پوشان را در آستاراخان همراهی خواهم کرد/ رضایت مردم برای بازیکنان پاداش محسوب می‌شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،  حسین طیبی بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان و باشگاه غیرت قزاقستان  ابتدا درباره قهرمانی تیم غیرت در سوپرکاپ این کشور گفت: دیشب در فینال سوپرکاپ قزاقستان در برابر تیم اکتوویه بازی داشتیم و خدا را شکر توانستیم این تیم را با ۴ گل شکست دهیم و انتقام سال گذشته خود را از آن ها بگیریم. او افزود:

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،  حسین طیبی بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان و باشگاه غیرت قزاقستان  ابتدا درباره قهرمانی تیم غیرت در سوپرکاپ این کشور گفت: دیشب در فینال سوپرکاپ قزاقستان در برابر تیم اکتوویه بازی داشتیم و خدا را شکر توانستیم این تیم را با ۴ گل شکست دهیم و انتقام سال گذشته خود را از آن ها بگیریم.

او افزود: همین تیم اکتوویه سال گذشته ما را در رقابت‌های جام حذفی شکست داده بود و با همتی که بازیکنان ما از خود نشان دادند توانستیم این تیم را شکست دهیم.

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان درباره شرایط خودش و همچنین تیم غیرت هم گفت: شرایط تیم ما بسیار خوب است و خود را داریم آماده می‌کنیم برای شرکت در مرحله اول مسابقات جام باشگاه‌های اروپه که حدود یک ماه دیگر در مجارستان برگزار می‌شود.

طیبی درباره گروه بندی مرحله اول رقابت‌های جام باشگاه اروپا نیز گفت: در گروه ما تیم‌های ال پوزو اسپانیا، کاپیارف روسیه و بریفالو مجارستان حضور دارند که گروه ما یکی از سخت‌ترین گروه‌های این رقابت‌ها است. ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا بهترین نتایج را کسب کنیم.

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان درباره دعوت نشدن به اردوی تیم ملی جهت شرکت در رقابت‌های چهار جانبه آستاراخان روسیه هم گفت: با صحبت‌هایی که با محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی داشتم او به من اجازه داد تا در فینال سوپرکاپ حضور داشته باشم و قرار شد بعد از پایان این رقابت به تیم ملی اضافه شوم.

او افزود: بنده به محض آن که تیم ملی وارد روسیه شود به اردوی تیم رفته و ملی پوشان کشورمان را در رقابت‌های چهار جانبه آستاراخان همراهی خواهم کرد.

حسین طیبی در ادامه درباره این که تیم ملی کشورمان قرار است آذرماه و بهمن ماه در روزهای فیفادی بازی تدارکاتی داشته باشد و این که آیا می‌تواند به اردوی تیم ملی در این مدت اضافه شود بیان داشت: من همیشه سرباز تیم ملی بوده ام و با افتخار پیراهن تیم ملی را بر تن کرده ام و هر موقع سرمربی تیم ملی از بنده دعوت کند با افتخار خود را به  اردوی تیم ملی می‌رسانم.

او افزود: اگر بازی‌های تیم ملی در تاریخ فیفادی برگزار شود بنده می‌توانم در اردو حاضر شوم و بازی‌های تدارکاتی تیم ملی را همراهی کنم.

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان درباره پیشرفت سطح فوتسال آسیا نیز گفت: فوتسال در آسیا نسبت به سال‌های گذشته بسیار تغییر کرده است و همه تیم‌ها در حال پیشرفت هستند و تیم ملی ما هم باید بیشتر تلاش کند تا بتواند دوباره قهرمانی جام ملت‌های آسیا را کسب کند تا بتواند سهمیه جام جهانی را به دست آورد.

او درباره وضعیت تیم ملی فوتسال هم گفت: امسال شرایط تیم ملی بسیار فشرده است ما باید ابتدا مهر ماه در مقدماتی جام ملت‌ها شرکت کنیم و بعد از آن باید در جام ملت‌های ترکمنستان حضور پیدا کنیم که سهمیه جام جهانی است و چهار تیم اول آن مسابقات به رقابت‌های جام جهانی لیتوانی صعود می‌کنند و کار ما امسال بسیار سخت است.

طیبی درباره این که تیم ملی می‌تواند دوباره قهرمان جام ملت‌ها شود گفت: بازیکنان تیم ملی تمام تلاش خود را انجام خواهند داد و من امیدوارم مسئولان فدراسیون فوتبال با حمایت‌هایی که از این رشته ورزشی انجام می‌دهند و همچنین با برگزاری بازی‌های تدارکاتی خوب بتوانیم دوباره عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا را کسب کنیم و به دنبال آن در جام جهانی هم پیروز و سربلند باشیم.

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان همچنین در پایان صحبت هایش درباره پاداش‌های پرداخت نشده به اعضای تیم ملی هم گفت: بار‌ها در این مورد صحبت کرده ام و باز هم می‌گویم، بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران هیچ موقع برای پول و پاداش بازی نکرده اند و آن‌ها همیشه پاداش‌های خود را از مردم دریافت کرده اند.

او افزود: همین که بتوانیم مردم کشورمان را با بازی‌های خوب خودمان راضی نگه داریم برای بازیکنان پاداش محسوب می‌شود و من امیدوارم که مسئولان فدراسیون فوتبال حواسشان بیشتر به فوتسال باشد، زیرا ما امسال واقعاً سال بسیار سختی را خواهیم داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.