کد خبر : 143360
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 شهریور 1398 - 18:20
-

کاکائو معمار جدید فوتسال کویت

کاکائو معمار جدید فوتسال کویت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، فوتسال کویت به دلیل محرومیت فدراسیون فوتبال این کشور ، چند سالی فعالیت رسمی نداشته است ولی با توجه به اتمام این محرومیت ، چند موضوع اصلی را برای احیای فوتسال این کشور در دستور کار قرار گرفته است که از جمله آنها به کارگیری دو مربی سرشناس

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، فوتسال کویت به دلیل محرومیت فدراسیون فوتبال این کشور ، چند سالی فعالیت رسمی نداشته است ولی با توجه به اتمام این محرومیت ، چند موضوع اصلی را برای احیای فوتسال این کشور در دستور کار قرار گرفته است که از جمله آنها به کارگیری دو مربی سرشناس برای هدایت تیم های ملی این کشور بوده است .

در این راستا مظفر سرمربی سابق بانوان کشورمان که ساقه قهرمانی در آسیا را هم در کارنامه دارد ، هدایت تیم بانوان این کشور را بر عهده گرفت. در بخش مردان نیز ریکاردو سوبرال ملقب به کاکائو مربی سرشناس برزیلی که هدایت تیم ملی قزاقستان و باشگاه غیرت را بر عهده داشته است و با تیم اخیر نتایج درخشانی گرفته است ، چندی است هدایت این تیم را بر عهده گرفته است و برای به دست آوردن عنوان قابل قبول در این کشور فعالیت می کند.

فوتسال کویت در سال ۲۰۰۴ و ۲۰۱۴ نیز به عنوان چهارمی جام ملت های آسیا نیز دست یافته بود. سال ۲۰۰۴ هدایت این تیم بر عهده شمس بود. کویت در حال حاضر در رده چهل و یکم رنکینگ فوتسال جهان قرار دارد.

شاگردان کاکائو توانستند شب گذشته با نتیجه ۵ بر ۱ لیبی را شکست دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.