کد خبر : 143385
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 شهریور 1398 - 13:26
دسته‌بندی نشده
-

خوراکچی: امیدوارم امانت‌دار خوبی برای مردم قرچک باشم/ هدف اولم استفاده از نیروهای بومی است

خوراکچی: امیدوارم امانت‌دار خوبی برای مردم قرچک باشم/ هدف اولم استفاده از نیروهای بومی است
سرمربی تیم فوتسال شهرداری قرچک گفت: امیدوارم امانت‌دار خوبی برای مردم قرچک باشم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمود خوراکچی بعد از عقد قرارداد با تیم فوتسال شهرداری قرچک، اظهار کرد: با آغوش باز از تک‌تک پیشکسوتان فوتسال قرچک و هواداران پرشور این شهر دعوت می‌کنیم تا با همکاری هم روبه‌جلو حرکت کنیم.
وی افزود: هوادارهای قرچک اصلی‌ترین دلیل من برای قبولی سرمربی گری این تیم بود. با خیلی از تیمها وارد قرچک شدم و بدون اغراق قرچکی‌ها جزء پرشورترین هواداران فوتسال ایران هستند.
خوراکچی بیان داشت: اگر هواداران مرا بپذیرند در خدمت آن‌ها خواهم بود و اگر آن‌ها مرا نپذیرند برای آن‌ها و تیمشان آرزوی موفقیت خواهم کرد.
سرمربی تیم فوتسال شهرداری قرچک خاطرنشان کرد: مربی کم‌تجربه‌ای نیستم که بخواهم به کسی قول دهم، اما فقط به هواداران قرچکی این قول را می‌دهم که تمام تجربه خودم را در این تیم بکار گیرم.
وی گفت: کارمان بسیار سخت و دشوار است و کمتر از ده روز برای بستن تیم وقت داریم. هدف اول ما استفاده از نیروهای بومی است؛ اما همان‌طور که میدانید بیشتر بازیکنان قرچکی با تیم‌های دیگر قرارداد دارند و با باقیمانده آن‌ها انشا الله کار می‌کنیم و در مرحله دوم به جذب بازیکن از شهرهای دیگر روی می‌آوریم.
خوراکچی افزود: باز هم میگویم تنها راه نتیجه‌گیری متحدشدن است و تأکید می‌کنم از پیشکسوتان فوتسال قرچک برای کمک با آغوش باز استقبال می‌کنم و دلگرم حمایت‌های آن‌ها و هواداران هستم.
سرمربی تیم فوتسال شهرداری قرچک در پایان از اعتماد محسن خرمی شریف شهردار و تک‌تک کارمندان شهرداری قرچک به من داشتند، تشکر می‌کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس سه شنبه , ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۹

أمانت دار خوبى هستى فقط لیگ ٢ تیم رو تحویل میدى !!!!!!خخخخخخ