کد خبر : 143403
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 شهریور 1398 - 16:20
-

مرتضایی: بهادری و سروری را به دلیل محرومیت نداریم/می خواهیم نیم فصل را با پیروزی به پایان برسانیم

مرتضایی: بهادری و سروری را به دلیل محرومیت نداریم/می خواهیم نیم فصل را با پیروزی به پایان برسانیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد گفت: در ۲ بازی نخست نیم فصل امتیاز از دست دادیم اما بعد از آن تیم ما روی نوار موفقیت قرار گرفت بر همین اساس می خواهیم نیم فصل را با پیروزی به پایان برسانیم. مجید مرتضایی روز سه شنبه پیش از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد گفت: در ۲ بازی نخست نیم فصل امتیاز از دست دادیم اما بعد از آن تیم ما روی نوار موفقیت قرار گرفت بر همین اساس می خواهیم نیم فصل را با پیروزی به پایان برسانیم.

مجید مرتضایی روز سه شنبه پیش از بازی با تیم فوتسال اهورای بهبهان افزود: تیم اهورا، تیمی با بازیکنان سخت کوش و پرتلاش است و ما نیز با تیکه بر بازیکنان سخت کوش و جوان خود به دنبال پیروزی در بازی خانگی هستیم.

وی با بیان اینکه در بازی با تیم اهورای بهبهان، مهدی دهقان نژاد به دلیل مصدومیت حضور ندارد اظهار داشت: قدرت بهادری و سعید سروری نیز به دلیل محرومیت همراه تیم ما نیستند.

وی گفت: تلاش می کنیم با قرار گرفتن در رتبه های بالای جدول کار خود را در مرحله پلی آف راحت تر کنیم و در پایان نیم فصل دوم در جایگاه بسیار خوبی قرار بگیریم.

تیم های فوتسال فرش آرای مشهد و اهورای بهبهان فردا (چهارشنبه) در چهارچوب هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال در سالن ورزشی شهید بهشتی مشهد با هم رقابت می کنند.

تیم فرش آرا هم اکنون با ۲۰ امتیاز در رتبه سوم و تیم اهورای بهبهان با ۱۴ امتیاز در رتبه نهم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر فوتسال قرار دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.