کد خبر : 143433
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 شهریور 1398 - 15:54
دسته‌بندی نشده
-

زمان برگزاری مراسم برترین‌های فوتسال مشخص شد

زمان برگزاری مراسم برترین‌های فوتسال مشخص شد
پس از این که برترین‌های فوتسال در مراسم انتخاب برترین‌های فوتبال معرفی نشدند زمان قطعی برگزاری آن مشخص شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مراسم برترین‌های فوتبال ایران در سال ۹۷ اوایل شهریورماه امسال برگزار شد و در حالی که برترین‌های فوتبال و فوتبال ساحلی انتخاب شدند خبری از انتخاب برترین‌های فوتسال نبود. در آن برهه اعلام شد که یکی از دلایل اصلی انتخاب نشدن برترین‌های فوتسال غیبت بازیکنان و چهره‌های برتر در ایران است و به زودی ساز و کار آن مشخص می‌شود.

آرش جابری، دبیر کمیته فوتسال در گفت‌وگو با ایسنا در این‌باره گفت: از هفته آینده مقدمات اولیه برای انتخاب برترین‌ها را آغاز می کنیم. خوشبختانه زمانی که در نظر گرفتیم بعد از مسابقات مقدماتی آسیاست و هم مسابقه‌ای در پیش نیست و هم بازیکنان فراغت دارند و می‌توانند در مراسم شرکت کنند. تا زمان معرفی برترین‌ها، ساز و کار آن مشخص شده و این که چطور انتخاب کنیم و سپس برترین‌ها را اعلام می‌کنیم.

جابری در مورد زمان اعلام برترین‌های فوتسال اذعان کرد: ما یک کلاس سه روزه ورک شاپ AFC در نیمه اول آبان ماه داریم که از هر باشگاه سه نماینده در آن شرکت می‌کند. در روز پایانی این کلاس که مقامات خارجی و داخلی هم حضور دارند برترین‌های فوتسال ایران در سال ۹۷ را معرفی می کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس شنبه , ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۲:۰۰

همه میدونن این جوایز پولیه عقب انداختن تا افراد خاصی که همه میدونن سر سفره حاضر باشن