کد خبر : 143414
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 شهریور 1398 - 8:55
-

شمس : یکی از مهمترین ضرورت‌ها، استقلال کامل فوتسال از فوتبال در فدراسیون است

شمس : یکی از مهمترین ضرورت‌ها، استقلال کامل فوتسال از فوتبال در فدراسیون  است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،  مدرس رسمی فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) گفت: برای توسعه و ارتقای فوتسال ایران یکی از مهمترین ضرورت‌ها، استقلال کامل این رشته از فوتبال در فدراسیون کشور است که اکنون در یک بخش در کنار هم فعالیت دارند. حسین شمس افزود: زمانی شاهد موفقیت‌های بیشتر فوتسال کشورمان در جهان خواهیم بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،  مدرس رسمی فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) گفت: برای توسعه و ارتقای فوتسال ایران یکی از مهمترین ضرورت‌ها، استقلال کامل این رشته از فوتبال در فدراسیون کشور است که اکنون در یک بخش در کنار هم فعالیت دارند.

حسین شمس افزود: زمانی شاهد موفقیت‌های بیشتر فوتسال کشورمان در جهان خواهیم بود که شاهد مستقل شدن این رشته با امکانات مناسب باشیم.

وی ادامه داد: رشته فوتسال همانند فوتبال باید دارای طرح و برنامه مشخص و تشکیلات منظم در کشور باشد و بر اساس آن و شرایط روز دنیا در بخش‌های مختلف وظایف را انجام دهد.

سرمربی سابق تیم‌ملی فوتسال ایران اظهار کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی برای مربیان با حضور مدرسان برجسته داخلی و خارجی از دیگر نیازها و راه‌های توسعه این رشته ورزشی است.

شمس با تاکید به اینکه برگزاری رقابت‌های فوتسال در تمام سطوح پایه در لیگ‌های منطم و مستمر نقش مهمی در ارتقای  این رشته دارد، تصریح کرد: ظرفیت‌های خوبی در فوتسال کشور وجود دارد که باید زمینه شناسایی، جذب ، آموزش و ارتقای آن را فراهم کرد. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس چهارشنبه , ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱

فقط دنبال حاشیه هست این شمس والسلام