کد خبر : 143420
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 شهریور 1398 - 13:22
-

یک نیم فصل منتظر یک دیدار/ در تقابل غول‌های فوتسال همه چیز برعکس شده است

یک نیم فصل منتظر یک دیدار/ در تقابل غول‌های فوتسال همه چیز برعکس شده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته پایانی لیگ برتر فوتسال عصر امروز چهارشنبه در شهرهای مختلف کشور پیگیری می‌شود اما بدون تردید مهم‌ترین دیدار تقابل تیم‌های گیتی پسند اصفهان با مس سونگون ورزقان در تبریز است. دو تیمی که با سرمایه گذاری ویژه در فوتسال در سال‌های اخیر قهرمانی لیگ را از آن خود کرده‌اند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته پایانی لیگ برتر فوتسال عصر امروز چهارشنبه در شهرهای مختلف کشور پیگیری می‌شود اما بدون تردید مهم‌ترین دیدار تقابل تیم‌های گیتی پسند اصفهان با مس سونگون ورزقان در تبریز است. دو تیمی که با سرمایه گذاری ویژه در فوتسال در سال‌های اخیر قهرمانی لیگ را از آن خود کرده‌اند و بر اساس پیش‌بینی‌ها قهرمان این فصل نیز یکی از این دو تیم خواهد بود.

گیتی پسند فصل قبل تا پیش از پلی آف برتری محسوسی نسبت به مس داشت اما پس از تساوی بدون گل دو تیم در تبریز، در بازی برگشت ورق برگشت و این مسی‌ها بودند که در دقایق پایانی برتری را از آن خود کرده و با شکست گیتی پسند در سالن پیروزی اصفهان قهرمان شدند.

حالا پس از آن بازی و بعد از ۶ ماه بار دیگر شاهد تقابل دو تیم این بار در دور رفت لیگ برتر ۹۸ خواهیم بود. جدا از حساسیت‌های بازی به‌واسطه وجود تعداد زیادی بازیکن ملی‌پوش و مطرح در دو تیم و هم‌چنین کری‌خوانی‌های زیادی که بین مدیران، مربیان و بازیکنان دو تیم و هم‌چنین طرفداران آن‌ها وجود دارد حضور مربی و بازیکنان رقیب در تیم مقابل از جمله حساسیت‌ها و جذابیت‌های این بازی است.

در مس سونگون علی افضل در شرایطی روی نیمکت این تیم نشسته که پیش از این سابقه قهرمانی در لیگ برتر با گیتی پسند را دارد. در ترکیب مس جدا از چهره‌های شاخصی مثل علیرضا صمیمی، فرهاد فخیم، علیرضا عسگری کهن، علیرضا وفایی و … بازیکنانی چون مهدی جاوید، ابوالقاسم عروجی، محمدشجری، سعید تقی‌زاده و مسلم اولاد قباد هم هستند که همگی سابقه بازی در گیتی پسند را دارند و تقابل با تیم سابق‌شان دیدنی است. درست مثل سرمربی مس که با تیم رقیب قهرمان شده، سرمربی گیتی پسند هم طعم قهرمانی با تیم رقیب را چشیده است. حمید بی‌غم که فعلا گیتی پسند را در صدر جدول لیگ قرار داده یپش از این با مس سونگون قهرمان لیگ برتر و آسیا شده بود و حالا باید مقابل تیم سابق خود با انگیزه دو چندان حضور پیدا کند.

در ترکیب گیتی پسند نیز جدا از چهره‌هایی مثل سعید احمد عباسی، محمد کشاورز، پیمان حفیظی و… محمدرضا سنگ سفیدی و مرتضی عزتی فصل قبل با مس قهرمان لیگ برتر شدند و حالا در ترکیب گیتی پسند مقابل تیم پیشین خود به میدان می‌روند. البته حمید احمدی هم از تیم مس در گیتی پسند حضور دارد که به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیم اصفهانی نیست. این همه جذابیت و برعکس شدن ترکیب دو تیم باعث شده تا بازی این هفته دو تیم ویژه‌تر و دیدنی‌تر از قبل باشد و بدون تردید همه نگاه‌ها در این هفته به بازی حساس فوتسال ایران در تبریز خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.