کد خبر : 143463
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 شهریور 1398 - 22:13
-

مراقی:شکست ارژن کار آسانی نبود/ امیدواریم بتوانیم یک یا دو بازیکن جذب کنیم

مراقی:شکست ارژن کار آسانی نبود/ امیدواریم بتوانیم یک یا دو بازیکن جذب کنیم

یعقوب مراقی چهارشنبه شب پس از پیروزی سه بر یک تیمش مقابل ارژن شیراز در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال کشور اظهار داشت: بازیکنانم با تمام توان کار کردند و با ارائه یک بازی خوب توانستیم نتیجه بسیار خوبی را به دست بیاوریم البته برگزاری تمرینات پرفشار پیش از مسابقه، در کسب این نتیجه موثر بود. وی

یعقوب مراقی چهارشنبه شب پس از پیروزی سه بر یک تیمش مقابل ارژن شیراز در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال کشور اظهار داشت: بازیکنانم با تمام توان کار کردند و با ارائه یک بازی خوب توانستیم نتیجه بسیار خوبی را به دست بیاوریم البته برگزاری تمرینات پرفشار پیش از مسابقه، در کسب این نتیجه موثر بود.

وی با بیان اینکه در طول هفته روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کرده بودیم گفت: ارژن تیم بسیار شناخته شده ای است و شکست آن کار آسانی نیست، خوشبختانه بازیکنان ما این کار را انجام دادند.

مراقی افزود: در نیمه اول بازیکنانم خیلی زحمت کشیدند ولی آن مواردی را که به آن ها گفته بودیم را نتوانستند اجرا کنند. بین ۲ نیمه با بازیکنان  مواردی را به آنها گوشزد کردیم و توانستیم پیروز میدان شویم.

وی با بیان اینکه فکر نمی کردیم ارژن به این راحتی بازی کند گفت: تیم حریف با وجود این که در انتهای جدول قرار دارد، بسیار خوب بازی کرد و بازیکنان این تیم دونده بودند اما در نهایت ما بازی را بردیم این برد در آینده می تواند به درد تیم جوان ما بخورد.

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری با اشاره به اینکه تلاش می کنیم هفته به هفته بازی های بهتری را انجام دهیم گفت: افرادی را برای تقویت تیم مدنظر داریم و امیدوارم بتوانیم یک یا ۲ بازیکن جذب کنیم.

وی گفت: در آینده بازی‌های بسیار سختی داریم که امیدوارم با تمرینات بیشتر بتوانیم نتایج مورد دلخواهمان را کسب کنیم. بازیکنان ما در هر بازی برای برد وارد میدان می شوند و هیچ موقع از تلاش دست بر نمی دارند.

مراقی گفت: در این فصل از رقابت‌ها ابتدا هدفمان قرار گرفتن در جمع هشت تیم است و بعد با ارزیابی از شرایط، استراتژی تیم را مشخص خواهیم کرد البته باید بگویم که تیم ما به لحاظ مالی و پرداخت دستمزدهای بالا، قابل قیاس با تیم های دیگر نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.