کد خبر : 143488
تاریخ انتشار : جمعه 29 شهریور 1398 - 17:49
-

مصطفوی: ارزش این بازی بیش از ۳ امتیاز بود/امیدوارم با حمایت بیشتر وضعیت بهتری پیدا کنیم

مصطفوی: ارزش این بازی بیش از ۳ امتیاز بود/امیدوارم با حمایت بیشتر وضعیت بهتری پیدا کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهدی مصطفوی بعد از بازی تیمش برابر شاهین کرمانشاه در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: دو تیم همسایه در پایین جدول با یکدیگر بازی کردند و ارزش این بازی بیشتر از ۳ امتیاز بود. سرمربی تیم فوتسال هایپر افزود: در نیمه دوم موقعیت‌هایمان را به گل تبدیل کردیم،‌در نیمه اول

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهدی مصطفوی بعد از بازی تیمش برابر شاهین کرمانشاه در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: دو تیم همسایه در پایین جدول با یکدیگر بازی کردند و ارزش این بازی بیشتر از ۳ امتیاز بود.

سرمربی تیم فوتسال هایپر افزود: در نیمه دوم موقعیت‌هایمان را به گل تبدیل کردیم،‌در نیمه اول نیز باید گل‌های بیشتری می‌زدیم و توانستیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم.

وی‌ در ادامه یادآور شد: بچه‌ها در یکی دو هفته اخیر مشکلات را از فکرشان کنار گذاشتند و همدل شدیم و در هفته گذشته و این هفته به پیروزی رسیدیم.

مصطفوی بیان داشت: برد را به همه افرادی که از ما حمایت کردند، تقدیم می‌کنم و امیدوارم با حمایت بیشتر وضعیت بهتری پیدا کنیم؛ تیم ما به تقویت بازیکن نیاز دارد و باید با یک برنامه‌ریزی خوب با باشگاه به تفاهم برسیم.

سرمربی تیم فوتسال هایپر در خصوص داوری گفت: به غیر از یکی دو صحنه داور اشتباه خاصی نداشت، برخی صحنه‌ها در دید داور نبود اما تصمیمات اشتباه داوری منجر به گل نشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس جمعه , ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۱

درود بر اقای مصطفوی و بخصوص اقای عبدیزدان جعبه سیاه تیم درود بر بچه های اصفهان