کد خبر : 143699
تاریخ انتشار : شنبه 30 شهریور 1398 - 18:08
دسته‌بندی نشده
-

مرتضایی : برای اولین بار با پاورپلی گل خوردیم

مرتضایی : برای اولین بار با پاورپلی گل خوردیم
سرمربی فرش آرا از دیدار با اهورا و برنامه های نیم فصل دوم گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،  مجید مرتضایی در خصوص برد مقتدرانه تیمش مقابل اهورا بهبهان اظهار کرد: چون در نیمه اول توانستیم پنج گل بزنیم، نیمه دوم را با کمی احتیاط آغاز کردیم. دو بازیکن تیم که اخطار گرفته بودند را بیرون کشیدیم و در اواخر بازی فقط چند دقیقه به آن‌ها بازی دادیم. همه این موارد دست به دست هم داد تا حریف جلو بکشد و در برخی صحنه‌ها برتر باشد.

وی در خصوص استفاده از سیستم پاورپلی در زمان برتری سه گله تیمش توضیح داد: با توجه به اینکه فشار حریف در دقایق پایانی زیاد شد و احتمال اینکه تیم ما مرتکب خطای ششم شود، زیاد بود، رو به سیستم بازی قدرتی یا پاورپلی آوردیم. در نیم‌فصل حدود هفت بار از این روش استفاده کردیم که فقط در این بازی روی این روش گل خوردیم. 

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا در خصوص نیم‌فصل دوم عنوان کرد: بازی پایانی نیم‌فصل نخست خیلی مهم بود و فقط سه امتیاز را می‌خواستیم. خدا را شاکرم که با وجود دو بازیکن مصدوم، بازیکنان جایگزینی داشتیم که جای خالی آن‌ها را به خوبی پر کردند. امیدوارم با برنامه‌ریزی خوب بتوانیم نیم‌فصل دوم موفقی را پیش‌رو داشته باشیم. یکی از اهداف‌مان این است که سعی کنیم با عملکرد خوب، هواداران بیشتری را به سالن شهیدبهشتی مشهد بکشانیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.