کد خبر : 143651
تاریخ انتشار : شنبه 30 شهریور 1398 - 15:47
-

اردلان :دروازه‌بان ستارگان به صورت استثنایی مقابل حملات ایستادگی کرد/ یک نفر از کادر تیم ملی نیامده تا بازی‌ها را رصد کند

اردلان :دروازه‌بان ستارگان به صورت استثنایی مقابل حملات ایستادگی کرد/ یک نفر از کادر تیم ملی نیامده تا بازی‌ها را رصد کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، نیلوفر اردلان سرمربی تیم فوتسال بانوان سایپا درباره تساوی ۳ ـ ۳ مقابل ستارگان ورامین در هفته ششم لیگ برتر اظهار داشت: مقابل ورامین بازی فیزیکی و قدرتمندانه‌ای را شاهد بودیم، ستارگان ورامین تیم باتجربه‌ای است. بازی روند خوبی داشت اما در دقایق ابتدایی بازی فرشته کریمی و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، نیلوفر اردلان سرمربی تیم فوتسال بانوان سایپا درباره تساوی ۳ ـ ۳ مقابل ستارگان ورامین در هفته ششم لیگ برتر اظهار داشت: مقابل ورامین بازی فیزیکی و قدرتمندانه‌ای را شاهد بودیم، ستارگان ورامین تیم باتجربه‌ای است. بازی روند خوبی داشت اما در دقایق ابتدایی بازی فرشته کریمی و آرزو صدقیانی با هم برخورد کردند به همین دلیل ما یک نیمه کامل آرزو را نداشتیم. او در نیمه دوم هم با درد بازی کرد. این شرایط باعث شد تا تمرکز تیمی به هم بخورد و گل اول را دریافت کنیم.

* ضربات آخر ما گل نمی‌شد

وی افزود: بازیکنان ما بازی را جمع و جور کردند و نیمه اول با برتری دو بر یک به سود ما به پایان رسید، اما مثلی است که می‌گوید گل نزنی گل می‌خوری ما ۷، ۸ موقعیت ۱۰۰ درصد داشتیم که از دست دادیم.دروازه‌بان ستارگان ورامین به صورت استثنایی مقابل حملات ما ایستادگی کرد. من از شرایط بازیکنانم راضی هستم، شکل بازی خوب بود اما مشکل ما این بود که ضربات آخر گل نمی‌شد. ما میهمان بودیم و ستارگان ورامین از شرایط میزبانی استفاده کردند زمین هم کوچک بود همین باعث می‌شد آنها به ما فشار زیادی بیاورند. هر تیمی که به ورامین برود با این قدرت و انگیزه‌ای که این تیم بازی می‌کند می‌تواند بهترین نتایج را داشته باشد.

* لیگی غیرقابل پیش‌بینی داریم

اردلان با اشاره به پویایی لیگ امسال خاطرنشان کرد: نتایج‌ نشان می‌دهد امسال لیگی پویا و غیرقابل پیش‌بینی داریم، اما انصراف شهرداری رشت باعث شد تا استراحت بی‌موقعی برای تیم‌ها ایجاد شود. همین موضوع عدم تمرکز را به همراه خواهد داشت چون بازیکنان یک هفته از شرایط مسابقه دور می‌شوند. شرایط زنان هم مانند مردان نیست تا بتوانند بازی تدارکاتی داشته باشند. آئین‌نامه مسابقات می‌گوید در صورتی یک تیم انصراف بدهد قرعه‌کشی مجدد برگزار نمی‌شود اما می‌توان برای کمک به بانوان تغییراتی داد. الان جدول نابسامان است و جایگاه تیم‌ها مشخص نیست. ای کاش این موضوع مدیریت بهتری شود.

* پلی‌آف چیزی نیست که به بانوان کمک کند

سرمربی تیم فوتسال بانوان سایپا با انتقاد از برگزاری پلی‌آف خاطرنشان کرد: پلی‌آف چیزی نیست که به بانوان کمک کند به نظر می‌رسد با این شرایط الان ما ۲۶ بازی مقدماتی انجام می‌دهیم بعد از آن وارد بازی‌های اصلی می‌شویم. از طرفی پلی‌آف آخر اسفند برگزار می‌شود که خستگی بازیکن و مصدومیت را به دنبال دارد. هر روز هفته تمرین کردن آسان نیست بازیکنان هم نیاز به حمایت دارند. امیدوارم این موضوع سر و سامان بگیرد.

* یک نفر از کادر تیم ملی نیامده تا بازی‌ها را رصد کند

وی همچنین درباره اینکه از کادر تیم ملی فوتسال کسی بازی‌های تیم را رصد نمی‌کند، تصریح کرد: سال آینده مسابقات قهرمانی آسیا برگزار می‌شود، اما یک نفر هم از کادر نیامده تا بازی‌ها را ببیند ما استعدادهای زیادی هم در سایپا هم در تیم‌های دیگر داریم که می‌توانند پشتیبان تیم ملی باشند. شما ببینید حریفان چطور کار می‌کنند، چین تورنمنتی را در کشور خودش برگزار کرده که تیم کویت هم با حضور شهرزاد مظفر در این تورنمنت حضور دارد. این‌ها به ما آلارم می‌دهد اگر ما حرفی می‌زنیم دلسوزی است این اتفاقات در شأن جایگاه ایران نیست. چرا دید ما فقط باید آسیایی باشد و جهانی نباشد. وقتی این همه توانایی داریم و می‌توانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم چرا نباید استفاده کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.