کد خبر : 143711
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 شهریور 1398 - 12:54
-

رونمایی از تیم ملی مدل ۱۳۹۸

رونمایی از تیم ملی مدل ۱۳۹۸

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، تیم ملی فوتسال کشورمان در نخستین رقابت خود در سال ۹۸ امروز در قالب تورنمنت کاسپین آستاراخان به مصاف تیم ملی قزاقستان می‌رود. تیم ملی فوتسال کشورمان که قرار است اسفندماه امسال در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا از قهرمانی خود دفاع کرده و سهمیه حضور در جام جهانی۲۰۲۰ لیتوانی را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، تیم ملی فوتسال کشورمان در نخستین رقابت خود در سال ۹۸ امروز در قالب تورنمنت کاسپین آستاراخان به مصاف تیم ملی قزاقستان می‌رود.

تیم ملی فوتسال کشورمان که قرار است اسفندماه امسال در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا از قهرمانی خود دفاع کرده و سهمیه حضور در جام جهانی۲۰۲۰ لیتوانی را کسب کند از ابتدای سال جاری چندین مرحله اردوی تدارکاتی را برگزار کرده و حالا قرار است پس از گذشت ۶ ماه از سال ۱۳۹۸ در آخرین روز تابستان، اولین بازی خود را برگزار کند. تیم ملی در شرایطی شنبه صبح وارد روسیه شد که قرار است در تورنمنت چهارجانبه کاسپین آستاراخان ۲۰۱۹ که جدا از تیم کشورمان تیم‌های روسیه، قزاقستان و آذربایجان هم در آن حضور دارند شرکت کند.

با نگاهی به تیم‌های حاضر در این تورنمنت متوجه می‌شویم که هر چهار تیم از شرایط خوبی در فوتسال برخوردارند با این حال دو تیم ایران و روسیه مدعی اصلی قهرمانی این رقابت‌ها هستند.

شاید به همین دلیل باشد که پس از چند مرحله دعوت از بازیکنان منتخب لیگ به تیم ملی، ناظم الشریعه از بازیکنان اصلی دعوت کرده تا با تمام قوا در این تورنمنت شرکت کنند.

علیرضا صمیمی، سپهرمحمدی، مهدی جاوید، قدرت بهادری، حمید احمدی، فرهاد توکلی، سعید عباسی، بهزاد عظیمی، ابوالقاسم عروجی، محمدرضا سنگ سفیدی، احمد اسماعیل‌پور، محمد شجری، اصغر حسن‌زاده و حسین طیبی ۱۴ بازیکن حاضر در این تورنمنت هستند که نشان دهنده این است که ناظم الشریعه اسکلت اصلی تیم ملی را حفظ کرده است.

تیم کشورمان امروز در اولین مصاف خود در این پیکارها با قزاقستان روبه‌رو می‌شود. دو تیم تا کنون ۵ بار با هم روبه‌رو شده‌اند که در ۴ بازی تیم کشورمان به برتری رسیده و یک دیدار نیز با تساوی خاتمه یافته است. فوتسال قزاقستان در سال‌های اخیر رشد زیادی کرده و با سرمایه‌گذاری ویژه در فوتسال باشگاهی و تیم غیرت که حسین طیبی نیز در آن توپ می‌زند توانسته شرایط خوبی پیدا کند و به نظر می‌رسد در بازی امروز نیز محکی جدی را برای تیم کشورمان رقم بزند.

دو تیم آخرین‌بار در تورنمنت اصفهان در سال ۱۳۹۶ با هم روبه‌رو شدند که این بازی را ایران با نتیجه ۲ بر یک به سود خود به پایان برد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.