کد خبر : 143737
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 شهریور 1398 - 13:14
-

شمسایی : با فالکائو برای توسعه فوتسال پا به توپ می شویم / گیتی پسند و مس شرایط بهتری نسبت به سایرین دارند

شمسایی : با فالکائو برای توسعه فوتسال پا به توپ می شویم / گیتی پسند و مس شرایط بهتری نسبت به سایرین دارند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، وحید شمسایی درمورد حضورش  در کانادا در بازی نمادین  فوتسال در کنار فالکائو برزیلی گفت: کشوری مثل کانادا با توجه به زیرساخت‌ها و منابع مالی و سرمایه‌گذاری که در حال انجام دادن آن است، می‌تواند در آینده درحوزه فوتسال موفق و مدعی باشد. فوتسال دنیا را با کشورهایی همچون اسپانیا، برزیل، ایران و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، وحید شمسایی درمورد حضورش  در کانادا در بازی نمادین  فوتسال در کنار فالکائو برزیلی گفت: کشوری مثل کانادا با توجه به زیرساخت‌ها و منابع مالی و سرمایه‌گذاری که در حال انجام دادن آن است، می‌تواند در آینده درحوزه فوتسال موفق و مدعی باشد. فوتسال دنیا را با کشورهایی همچون اسپانیا، برزیل، ایران و … می‌شناسند. سفال منش  یکی از مدرسان خوب AFC و تحصیلاتی مناسبی در رشته فوتسال دارد .من چندین سال با وی همکار بودم. 

کاپیتان سابق تیم ملی گفت:  در حال حاضر کانادا خود را آماده می‌کند برای طرح توسعه فوتسال و در حال سرمایه‌گزاری در این رشته است قرار است من در کنار فالکائو در یک بازی نمادین در روزی که فوتسال کانادا را یک ایرانی استارت می‌زند حضور داشته باشم.این موضوع یک اتفاق خوب برای کشور کانادا است و همه چیز را مهیا می‌کند در یک کشوری که ایرانی‌ها حضور دارند یک مربی ایرانی بتواند فوتسال این کشور را راه‌اندازی و موفق هم شود. این بازی قرار است ۵ و 6 مهرماه  برگزار شود و این اتفاق خوبی برای من به عنوانی یک ایرانی است و من منتظر هستم که ویزا صادر شود.

وی همچنین درمورد نیم فصل لیگ برتر فوتسال گفت: لیگ خوبی داشتیم و امسال زنگ خطری برای تیم‌هایی که همیشه مدعی قهرمانی بودند به صدا در آمده است. فارغ از هر گونه اتفاقی من با قاطعیت می‌گویم گیتی‌پسند و مس با توجه به بازیکنان ملی‌پوش و کادر فنی و منابع مالی که در اختیار دارند شرایط بهتری نسبت به تیم‌های دیگری نسبت به قهرمانی دارند اما در حال حاضر فرش‌آرا، محمد سیما و سن ایچ نشان دادند که می‌توانند حریف قدری برای این دو تیم باشند. اگر بخواهیم شرایط را بررسی کنیم  همیشه یک تیم آخر جدول می‌تواند برای تیم‌های بالا  و مدعی خطرساز باشد. 

شمسایی گفت: در لیگ برتر امسال حاشیه‌های زیادی وجود داشت و من معتقدم حاشیه باید از فوتسال دور شود و بیشتر به مباحث فنی بپردازیم. در اینجا به عنوان یک شاگرد به همکارانم می‌گویم نباید در مواقعی که نمی‌توانیم پیروز و عملکرد خوبی نداریم پلی‌آف را بهانه کنیم و آن را توجیهی برای شکست‌های خود در زمانی که نتیجه نمی‌گیریم. در حال حاضر مرحله پلی آف بهانه‌ای شده برای ناکامی بعضی از مربیان تیم‌ها.من می‌گویم وقتی که یک تیم برای قهرمانی بسته می‌شود نباید به جز پیروزی و قهرمانی به چیز دیگری فکر کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.