کد خبر : 143815
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 مهر 1398 - 13:35
-

فوتسال ایران به دنبال تداوم شکست ناپذیری مقابل آذربایجان

فوتسال ایران به دنبال تداوم شکست ناپذیری مقابل آذربایجان
تیم ملی فوتسال کشورمان در دومین بازی خود در تورنمنت کاسپین امروز (دوشنبه) در شرایطی با آذربایجان روبه‌رو می‌شود که حریف تاکنون موفق به پیروزی در بازی رو در رو نشده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم‌های فوتسال ایران و آذربایجان امروز (دوشنبه) دومین بازی خود در تورنمنت کاسپین روسیه را برگزار می‌کنند. ایران در بازی نخست خود دو بر یک قزاقستان را شکست داد و آذربایجان نیز با همین نتیجه مغلوب روسیه شد.

این دو تیم امروز در شرایطی با هم روبه‌رو می‌شوند که آذربایجان تا کنون موفق به شکست ایران نشده است. دو تیم تا کنون چهار بار با هم روبه‌رو شده‌اند که سه بازی با تساوی ۳ بر ۳ خاتمه یافته و آخرین بازی دو تیم در باکو نیز با برتری ۴ بر یک ایران به پایان رسیده است.

آذربایجان بیش از هر چیز برای ما خاطره جام جهانی ۲۰۱۶ را تداعی می‌کند که تیم ایران با وجود این که برای صعود آسان‌تر از گروه خود به پیروزی مقابل این تیم احتیاج داشت تن به تساوی داد تا به عنوان تیم سوم صعود کرده و البته در ادامه با شکست برزیل حماسه‌ساز شود.

حالا امروز شاگردان ناظم الشریعه می‌توانند با غلبه بر این تیم، هم مسیر قهرمانی خود در این تورنمنت را هموار کرده و هم بازی با روسیه که روز آخر این تورنمنت است را آسان‌تر کنند.

تیم ملی فوتسال ایران پس از بازی با آذربایجان، فردا (سه‌شنبه) را استراحت خواهد کرد و روز چهارشنبه دشوارترین بازی خود مقابل روسیه میزبان را برگزار می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.