کد خبر : 143876
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 مهر 1398 - 13:55
-

رضایی : با دفاع از جایگاه دومی ، به قهرمانی هم نظر داریم/ زمین مسابقه در آبادان لغزنده بود

رضایی : با دفاع از جایگاه دومی ، به قهرمانی هم نظر داریم/ زمین مسابقه در آبادان لغزنده بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، عاطفه رضایی در مورد کسب پیروزی مقابل پالایش نفت آبادان گفت: مسابقه خوبی نبود. شرایط آنگونه که فکر می‌کردیم‌ اتفاق نیفتاد. این تیم برای شکست شاگردانم انگیزه داشت اما زمین مسابقه لغزنده بود و بازیکنانم نمی‌توانستند به راحتی بازی کنند و از موقعیت‌های شان استفاده نکردند. دروازه‌بان تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، عاطفه رضایی در مورد کسب پیروزی مقابل پالایش نفت آبادان گفت: مسابقه خوبی نبود. شرایط آنگونه که فکر می‌کردیم‌ اتفاق نیفتاد. این تیم برای شکست شاگردانم انگیزه داشت اما زمین مسابقه لغزنده بود و بازیکنانم نمی‌توانستند به راحتی بازی کنند و از موقعیت‌های شان استفاده نکردند. دروازه‌بان تیم توانست مسابقه را برای تیم ما نگه دارد.

وی افزود: زمین مسابقه روی عملکرد شاگردانم اثر منفی گذاشت و نمی‌توانستیم راحت بازی کنیم و شاگردانم نتوانستند توانایی و عملکرد خودشان را ارائه بدهند.

سرمربی تیم فوتسال مس رفسنجان درخصوص استراحت تیمش در هفته هفتم و احتمال از دست دادن صدر جدول اظهار داشت: تیم ما در هفته هفتم استراحت دارد و سایپا ممکن است به صدر جدول برگردد. مس رفسنجان سال گذشته عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر را کسب کرد و در لیگ امسال تلاش می‌کنیم از عنوان نایب قهرمانی سال گذشته دفاع کرده و حتی قهرمانی را کسب کنیم. هدف ما این است که امتیازات مسابقات لیگ برتر را به دست آوریم تا به هدف مان یعنی قهرمانی دست پیدا کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.