کد خبر : 143918
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 مهر 1398 - 18:32
-

شرایط ارزی ، خسوس را از مس دور کرد!

شرایط ارزی ، خسوس را از مس دور کرد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،  خسوس کاندلاس سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران یکی از گزینه‌های هدایت تیم مس سونگون بود اما این باشگاه در نهایت سراغ مربی ایرانی رفت. به گزارش خبرنگار مهر، بعد از بازگشت تیم فوتسال مس سونگون از جام باشگاه های آسیا و جام باشگاه های جهان که با ناکامی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،  خسوس کاندلاس سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران یکی از گزینه‌های هدایت تیم مس سونگون بود اما این باشگاه در نهایت سراغ مربی ایرانی رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از بازگشت تیم فوتسال مس سونگون از جام باشگاه های آسیا و جام باشگاه های جهان که با ناکامی این تیم همراه بود، اسماعیل تقی پور سرمربی مس از سمتش برکنار شد. این اتفاق با اعلام رسمی باشگاه مس در روز ۱۳ شهریورماه رخ داد و به موازات آن مذاکره با گزینه های مختلف برای نشستن روی نیمکت تیم مس آغاز شده بود.

مس بعد از اخراج تقی پور در نهایت با علیرضا افضل به توافق رسید و این مربی در سه بازی گذشته توانست سه پیروزی و ۹ امتیاز برای تیمش به دست بیاورد.

نکته قابل توجه این است که مسی ها علاوه بر افضل، گزینه های دیگری هم برای هدایت تیمشان مدنظر داشتند. به گفته یکی از مسئولان تیم مس، این باشگاه حدود هشت گزینه جهت سرمربیگری مدنظر داشت؛ از جمله خسوس کاندلاس سرمربی اسپانیایی که چند سال پیش هدایت تیم ملی ایران را بر عهده داشت.

کاندلاس در مدت زمان حضورش در تیم ملی ایران توانست با جوانگرایی و برنامه هایش تیمی را پایه گذاری کند که در جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا به عنوان سوم برسد. هرچند که او به خاطر عملکردش در تیم ملی موافقان و مخالفان زیادی داشت اما در هر صورت این مربی یکی از مربیان مدنظر برای تیم مس بود.

گفته می شود قیمت پیشنهادی کاندلاس برای قبول هدایت تیم مس چندان بالا هم نبوده است اما به خاطر شرایط ارزی و تبدیل آن به ریال، در نهایت مسئولان باشگاه مس قید جذب این مربی را می زنند و سراغ علیرضا افضل می روند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.