کد خبر : 143915
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 مهر 1398 - 18:28
-

کمالی: قانون نقل و انتقالات فوتسال ضعیف است /هرچه اصرار کردم که از سرمربیگری ارژن کنار بروم، موافقت نکردند

کمالی: قانون نقل و انتقالات فوتسال ضعیف است /هرچه اصرار کردم که از سرمربیگری ارژن کنار بروم، موافقت نکردند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،  سرمربی تیم فوتسال ارژن شیراز می‌گوید قانون نقل و انتقالات فوتسال ضعیف است و سازمان لیگ باید فکری به حال اصلاح این قانون کند. حمید کمالی، با اشاره به نتایج ضعیف تیم فوتسال ارژن در لیگ برتر فوتسال و قعرنشینی در جدول در پایان نیم فصل اول، گفت:

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،  سرمربی تیم فوتسال ارژن شیراز می‌گوید قانون نقل و انتقالات فوتسال ضعیف است و سازمان لیگ باید فکری به حال اصلاح این قانون کند.

حمید کمالی، با اشاره به نتایج ضعیف تیم فوتسال ارژن در لیگ برتر فوتسال و قعرنشینی در جدول در پایان نیم فصل اول، گفت: با شرایطی که داشتیم همان ابتدای لیگ پیش بینی کرده بودم این اتفاقات رخ بدهد. تمام مشکلات را می دانستم ولی به خاطر شخص آقای کریمی و اسم ارژن در تیم ماندم. بحث من این بود که دو یا سه هفته سرمربی ارژن باشم تا مسئولان باشگاه سرمربی جدیدی بیاورند ولی این اتفاق رخ نداد.

وی افزود: من هنوز هم روی این حرفم هستم. روز دوشنبه جلسه ای در باشگاه برگزار شد و هرچه اصرار کردم که از سرمربیگری ارژن کنار بروم، موافقت نکردند. می توانید از مسئولان باشگاه و آقای کریمی بپرسید.

سرمربی تیم فوتسال ارژن در پاسخ به این سئوال که با این وضعیت راهکارش برای جلوگیری از سقوط تیم به لیگ دسته اول چیست؟ گفت: به نظرم قانون نقل و انتقالات فوتسال ایران ضعیف است و ایراد دارد. اگر بازیکنی قراردادش را فسخ کند، نمی توان بازیکن جدید گرفت. جذب بازیکن جدید صرفا با مصدومیت یک بازیکن از تیم و ارائه کمیسیون پزشکی امکان پذیر است. نمی دانم چرا دوستان در کمیته فوتسال و سازمان لیگ فوتسال دست تیم ها را باز نمی کنند. این قانون باید اصلاح شود. در نیم فصل اول سه بازیکن ما به دلایل مختلف تیم را بدون دریافت رضایتنامه ترک کردند و نمی توانیم به جای آنها بازیکن جدیدی بگیریم.

کمالی در پایان گفت: علاوه بر این دو بازیکن دیگرمان مصدوم شده اند. الان کمبود بازیکن داریم. با استفاده از جای خالی می توانیم دو بازیکن جدید بگیریم ولی از هیات رئیسه سازمان لیگ می خواهم حرکتی انجام بدهد و با اصلاح قانون نقل و انتقالات، دست تیم ها را باز بگذارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.