کد خبر : 144096
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 مهر 1398 - 13:26
-

اردلانی: هیچ تیمی را نباید دست‌کم گرفت/ از بازیکنان جوانم در دیدار با پارس آرا استفاده کردم

اردلانی: هیچ تیمی را نباید دست‌کم گرفت/ از بازیکنان جوانم در دیدار با پارس آرا استفاده کردم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نیلوفر اردلانی پس از پیروزی پرگل شاگردانش برابر تیم فوتسال بانوان پارس آرا شیراز گفت: باتوجه به اینکه در بازی مقابل ستارگان دشت ورامین هیچ کدام از توپ‌هایمان گل نشد، حیف بود که در این بازی نخواهیم جبران کنیم. خدارا شکر در این هفته روی نقاط ضعف تیم مان خیلی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نیلوفر اردلانی پس از پیروزی پرگل شاگردانش برابر تیم فوتسال بانوان پارس آرا شیراز گفت: باتوجه به اینکه در بازی مقابل ستارگان دشت ورامین هیچ کدام از توپ‌هایمان گل نشد، حیف بود که در این بازی نخواهیم جبران کنیم. خدارا شکر در این هفته روی نقاط ضعف تیم مان خیلی خوب کار کردیم. شاگردانم واقعا تمرین کرده و نتیجه‌اش را دیدند و توانستیم ۱۲ بر صفر پیروز میدان باشیم.

وی که از بازیکنان جوانش نیز در این مسابقه استفاده کرد، اظهار داشت: علاوه بر اینکه از بازیکنان باتجربه‌مان استفاده کردیم سعی کردیم بازیکنانی که تا به حال در لیگ بازی نکرده بودند نیز به زمین مسابقه بیایند. بنابراین بازیکنان ذخیره که تا به حال بازی نکرده بودند را به زمین آوردیم که موفق شدند گل بزنند و پاس گل بدهند. این پیشرفت خیلی خوبی برای مجموعه سایپا به حساب می‌آید که به درجه‌ای می‌رسیم که از تک تک بازیکنان در بازی‌ها استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان سایپا از روند رو به رشد جوانان و راه یافتن در تیم ملی خبر داد و گفت: بازیکنان جوان خیلی باانگیزه هستند و همین امر باعث می‌شود که با جان و دل تمرین کنند. آنها خیلی پشتکار دارند و حرف کادر فنی را گوش می‌کنند و درست است که تیم هستیم، اما خودشان متوجه می‌شوند که چقدر پیشرفت کرده و اعتماد به نفس شان روز به روز بیشتر می‌شود و این امر در تیم‌های دیگر هم اتفاق می‌افتد و مطمئنا باعث می‌شود تیم ملی کشورمان به سمت جوانگرایی برود و به عنوان جایگزین بازیکنانی که از زمان من هستند و تغییری نکرده‌اند، استفاده شود. امیدوارم این اتفاق امسال رخ دهد و از نیروهای جوان بتوانیم خیلی بهتر و بیشتر استفاده کنیم.

وی همچنین درخصوص رقابت شاگردانش در هفته هشتم برابر شهروند ساری اظهار داشت: هفته آینده با شهروند ساری در ساری بازی داریم این تیم جوان و خوب و کادر فنی جوانی دارد و درست است نتایج آنطور که خودشان می‌خواستند نبوده است، اما ما هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم، چون هر تیمی که مقابل سایپا قرار می‌گیرد باانگیزه بازی می‌کند و کار تیم‌های بزرگ را سخت می‌کند. امیدوارم با تمریناتی که در نظر گرفتیم بتوانیم آخر هفته خوبی را پشت سر بگذاریم.

اردلانی درباره بازگشت تیمش به صدر جدول گفت: به صدر برگشتیم، امتیازات رفسنجان بالا بود و خوشبختانه از آنجایی که باختی برابر هیچ تیمی نداشتیم به صدر برگشتیم و امیدوارم این نتایج تا آخر لیگ ادامه داشته باشد. مهم نیست لیگ را چطور شروع می‌کنیم مهم این است که چگونه به پایان می رسانیم و ما باید منتظر باشیم که آیا در آخر مسابقات به هدفمان می‌رسیم یا خیر.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.