کد خبر : 144203
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 مهر 1398 - 16:43
-

احمدی:آستاراخان از بهترین تورنمنت‌هایی چند سال اخیر بود / نتیجه‌ بازی با روسیه ، کاملاً اتفاقی بود

احمدی:آستاراخان از بهترین تورنمنت‌هایی چند سال اخیر بود / نتیجه‌ بازی با روسیه ، کاملاً اتفاقی بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید احمدی بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان درباره وضعیت این تیم گفت: وضعیت تیم ملی فوتسال خدا را شکر خوب است و بعد از بازگشت از آستاراخان تیم ملی قرار است شنبه تمرینات خود را برای حضور در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا آغاز کند. او درباره بازی‌های تدارکاتی تیم ملی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید احمدی بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان درباره وضعیت این تیم گفت: وضعیت تیم ملی فوتسال خدا را شکر خوب است و بعد از بازگشت از آستاراخان تیم ملی قرار است شنبه تمرینات خود را برای حضور در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا آغاز کند.

او درباره بازی‌های تدارکاتی تیم ملی در رقابت‌های چهار جانبه آستاخان روسیه هم گفت: مسابقات آستاراخان یکی از بهترین تورنمنت‌هایی بود که در این چند سال اخیر شرکت کردیم و خدا را شکر موفق شدیم در پایان آن رقابت‌ها به مقام دومی دست پیدا کنیم. همچنین در این تورنمنت تیم‌های بسیار خوبی حضور داشتند که هر کدام در فوتسال جهان معرفی شده هستند.

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان در ادامه درباره بازی با تیم ملی روسیه هم گفت: نتیجه‌ای که در بازی با تیم ملی روسیه به دست آمد یک نتیجه کاملاً اتفاقی بود و ممکن است دیگر تکرار نشود. روس‌ها در این رقابت‌ها تیم بسیار خوبی داشتند و در فوتسال بسیار باهوش کار می‌کنند.

او افزود: ما در بازی‌های گذشته خود موفق شده بودیم چندین بار روسیه را شکست دهیم و به نظر من بازی با این تیم‌ها می‌تواند به ما بسیار کمک کند تا در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و همچنین جام جهانی موفق باشیم.

احمدی درباره بازی با تیم‌های قزاقستان و آذربایجان نیز گفت: بازی ما با آذربایجان و قزاقستان هم یکی از بهترین دیدار‌ها بود. هر دو این تیم‌ها در ترکیب تیم خودشان از بازیکنان برزیلی زیادی استفاده می‌کنند و به نظر من سطح این رقابت‌ها بسیار بالا بود و امیدوارم که کمیته فوتسال و فدراسیون فوتبال از این دست بازی‌ها برای تیم ملی فوتسال زیاد برگزار کند تا بازیکنان در کنار هم به هماهنگی کاملی برسند.

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان درباره هماهنگ نبودن بازیکنان با یکدیگر در این رقابت‌ها گفت: همان طور که می‌دانید بازیکنان تیم ملی حدود دو سال در کنار هم حضور نداشتند و فرصت کمی داشتیم تا بتوانیم با هم هماهنگ شویم.

او افزود: ما در این مدت فقط توانستیم یک روز در کنار هم تمرین کنیم و بعد از آن باید بلافاصله وارد مسابقات می‌شدیم و باز هم امیدوارم که بازی‌های تدارکای زیادی برای تیم ملی در نظر گرفته شود تا در رقابت‌های آینده موفق باشیم.

حمید احمدی بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در ادامه درباره وضعیت این تیم در رقابت‌های لیگ برتر هم گفت: تمرینات تیم از دیروز زیر نظر حمید بی غم شروع شده است و امیدوارم رقابت‌ها در نیم فصل دوم خیلی بهتر از نیم فصل اول باشد. زیرا اکثر تیم‌ها تمام توان خود را برای نیم فصل دوم می‌گذارند و می‌خواهند که در پایان فصل جزء ۸ تیم صعود کرده به پلی آف باشند.

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان درباره محرومیت ۶ ماهه خود از مسابقات لیگ برتر گفت: درباره این موضوع هیچ صحبتی ندارم و نمی‌خواهم که راجع به آن حرفی بزنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس دوشنبه , ۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵

آقاى بازیکن چرا یک بار ما تصادفى ٩ تا به روسیه نمیزنیم؟!!!سرمربى بهت گفته مصاحبه کنى افتضاح روسیه رو ماست مالى کنى؟!! این باخت در تاریخ ثبت شد بادت نره و تا أبد باعث خجالت خواهد شد